Тест-драйв Ford Transit Сustom. Так можна працювати

2678
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (оценок: 3, средняя: 5,00 из 5)
Загрузка...
Ford Transit Сustom

Як вам новенький Ford Transit Custom після рестайлінгу, який приніс не тільки візуальні зміни, але й помітну модернізацію? На наш погляд, він посвіжішав та набрався гарних манер. А ще обзавівся новим турбодизелем EcoBlue в трьох варіантах форсування.

Популярний в Європі Transit Custom для Ford в Україні — це cвого роду факультатив. Поки продажами компанію радує тільки великий Transit. А між тим, у вантажівки на тонну, особливо після недавнього оновлення, з’явилася купа переваг. Ми прокотилися на ньому по околицях Франкфурта та залишилися в подиві, чому Custom непопулярний в Україні.

Посадка висока та комфортна, оглядовість максимально повна. Недоліки по ергономіці салону в очі не кидаються. Ніш та ємностей — хоч відбавляй. У новій версії кабіни завдяки поліпшеним ущільнювачам дверей ефективніше шумоізоляція. Кермо та прилади стали більш сучасними. Матеріали оздоблення сидінь виглядають вічними

Головна новина — новий 2,0-літровий турбодизель EcoBlue (105, 130 та 170 к.с.). Він легше попередника, знижені втрати на тертя. Ступінь стиснення — 16,5. А змінна геометрія турбіни з системою старт-стоп та шинами з малим опором коченню заощаджують паливо на 13% ефективніше TDCi 2.2 — колишнього мотора. Ефективність дизеля зросла на 20%, а рівень шуму, навпаки, знизилася.

На вибір три варіанти кузова: фургон, вантажно-пасажирський «комбі» та фургон з подвійною кабіною. Дві довжини бази, низький або високий дах. Повна маса від 2,6 до 3,4 т. Корисне навантаження до 1450 кг. У відсік об’ємом від 6 куб.м. входять три європіддона. А люк в кабіну дозволить витягнути по підлозі ще й довгоміри до 3,4 м. Задні двері відчиняються на кут до 180 градусів. Вантажка висота — 600 мм.

Три європалети вільно входять в кузов фургона в конфігурації з пасажирською кабіною на трьох. Світлодіодні світильники та вініловий килимок доступні в якості опції. Так само як і додаткова бічні зсувні двері. Орні двері відкриваються на 90 або 180 градусів

За відчуттям, підвіска дуже чуйна до «дрiбниць». Машина жорстка, але вібрації на кузові помірні, а керованість і зовсім легкова. З «гандикапом» у 400 кг за спиною тяга дуже пристойна, але коробка не прощає помилок. З бiльш потужними моторами такої проблеми немає. Обмеження швидкості не дозволило в Німеччині відчути поріг парусності низького фургона, тоді як у високого вона помітна вже на 80 км/г. «По-легковому» виглядає і салон новачка, куди можна замовити будь-які сучасні опції.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Тест-драйв Volkswagen Multivan. Мультик для взрослых

Отже, на нашому ринку скоро з’явиться вмілий та добре оснащений «комерсант». А чи варто замовляти 130- або 170-сильну версію, якщо вони опиняться в прайс-листах, вирішувати тільки вам.

Висновок

Малі комерційні автомобілі по оснащенню все більше схожі на легкові машини бізнес-класу, що не може не насторожувати. Вартість такого «комерсанта» в гривнях напевно не порадує. Проте порожній Transit Custom — еталон у своєму класі.

Сильные стороны автомобиляДизайн, практичність, тяга, керованість, комфорт. Велика кількість опцій та допоміжних систем. Економічність

Слабые стороны автомобиляЖорстка підвіска. Двигун (105 к.с.) не схильний прощати помилки водія при виборі передачі

Цифровий оазис

Було б бажання та фінансові можливості, а укомплектувати Transit Custom можна під саму кришечку. На двох різних версіях фургона були виявлені майже скарби Алі-Баби. Мабудь не випадково машини постачають з Туреччини. Помічник при старті на підйомі, система стеження за розміткою з вібросігналізатором, захист від перекидання, підтримка траєкторії причепа, моніторинг перешкод в радіусі 40 м. А про такi речi, як обмежувач швидкості та круїз-контроль, говорити навіть не треба. «Круїз» адаптивний! Більш того, він адаптується не тільки по відношенню до корми транспорту який їде попереду, але й у відповідностi до дорожних знаків. Швидкість до дозволеної, якщо що, скидає сам. І нічний пішохід не опиниться непоміченим. Монітори мультимедійної системи можуть відрізнятися: пропонують 4- або 8-дюймовий екран. В активі підтримка Apple CarPlay та Android Auto. Не буде зайвою і навігація з голосовим керуванням.