Lamborghini Urus. З крайності в крайність

699
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (оценок: 4, средняя: 5,00 из 5)
Загрузка...
Lamborghini Urus
Стиль Urus почав розробляти Філіппо Періно, який перейшов пізніше в Italdesign, а завершив Митя Боркерт, який з 2016 року займає пост головного дизайнера Lamborghini

Дух захоплює: потужність 650 л.с., максимальна швидкість — 305 км / г. Парочка українських олігархів напевно не встоїть перед Urus і не пошкодує на нього мільйони гривень. Для нас же це черговий витвір італійського автомобільного мистецтва

Сама ідея кросовера здається неймовірно далекою від цінностей легендарної італійської марки. Спочатку в Lamborghini не збиралися занадто сильно від них відхилятися. Йшов 2008 рік, і для розширення горизонтів італійці замислювалися про Estoque — стилістичнiй гіпотезі люксового седану. Це було ідеальне рішення, щоб змусити понервувати конкурентів калібру Aston Martin Rapide. Але втрутилися тенденції та ринкова кон’юнктура. І ось через десять років настає черга Urus показати, що Lamborghini вміє бути екстремальним в будь-якому вигляді, будь то автомобіль з чотирма дверима, стількома ж місцями, великими колесами та всім іншим, настільки актуальним в повсякденному житті.

Анонсований однойменним концептом в 2012 році, кросовер запозичив солідний технічний арсенал концерну Volkswagen, починаючи з платформи MLB Evo, яка вже дала життя декільком розкішним SUV (Audi Q7, Bentley Bentayga та Porsche Cayenne). Але італійцям вдалося особливо підкреслити генетичну неприязнь до компромісів, властиву всім Lamborghini, на що недвозначно натякають 650 к.с. та 206 000 євро — стільки автомобіль коштує на своїй батьківщині. І саме в цьому максималізмi слід шукати нитки, що зв’язують Urus з його попередником з 80-х років — з LM 002.

Година барабану

Розгін з місця до 100 км / г за 3,6 с та максимальна швидкість 305 км / г (цього достатньо, щоб стати найшвидшим кросовером у світі) — відмінні маркери характеру Urus, який й по імені пов’язаний з бичачими традиціями марки: тур був прабатьком сучасного великої рогатої худоби, яка відрізнялася потужною статурою та дуже агресивним темпераментом.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Renault EZ-GO. Кокон для города

Ці ж характеристики притаманні й новому Lamborghini, який у кузові довжиною більше п’яти метрів пропонує розмістити чотири або п’ять чоловік в залежності від конфігурації заднього ряду. В решті водійське місце та дизайн передньої панелі показують певний зв’язок з аналогічними елементами у споріднених моделей, орієнтованих на спорт.

У салоні достатньо місця. Втім, не дивно: довжина Urus — 5,11 м, ширина — 2,02 м, висота — 1,64 м. Колісна база — 3 м рівно

Кнопка пуску під класичною червоною кришечкою — на звичному місці, між тунелем та консоллю. Але є і новина — це Tamburo (в перекладі з італійської «барабан»). Це слово слід писати саме з великої літери, бо це власна назва тієї зони, де зосереджені органи керування, що відповідають за зміну динаміки водіння. У лівій частині розташувався селектор вибору режимів руху Anima, який крім класичних Strada, Sport та Corsa отримав ще три, які свідчать про багатогранність характеру Urus: Sabbia, Terra та Neve (пісок, земля та сніг). Причому останнє положення штатне, а два інших доступні на замовлення. Справа ж розмістили селектор та клавіші Ego — програми, що вперше з’явилася на Aventador S, яка дозволяє водієві конфігурувати свій власний спеціалізований профіль. Визначальних характеристик безліч: від відгуку мотора та коробки (8-ступенева АКП) до налаштувань підвіски, повнокерованим шасі та стабілізаторів поперечної стійкості.

Останні — активного типу, їх поведінку визначає електромотор 48 В: в залежності від ситуації стабілізатори можуть робити внесок як в комфорт, так й в приборкання 650 «конячок», які видає 4-літровий V8. Цей силовий агрегат запозичили у Audi RS. Але італійці добряче попрацювали, щоб наділити його темпераментом, який Lambo зберігає та вшановує вже протягом 55 років.

Особливі прикмети

Структура
Алюмінієва. Споряджена маса Urus — близько 2200 кг.

Підвіска
На подвійних важелях спереду та багатоважільна ззаду. Пневмоелементи та активні стабілізатори.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Lamborghini восстановила уникальный суперкар 1974 года

Гальма
Чотири углекераміческіх диска: передні діаметром 440 мм (найбільші на ринку), задні — 370 мм. Діаметр колісних дисків — 21, 22 або 23 дюйми.

Привiд
8-ступенева АКП та постійний повний привід: диференціал Torsen між осями та активний torque vectoring на задній осі.

Двигун
4-літровий V8 з двома турбінами. При малому навантаженні в роботу вступає система відключення циліндрів. Мотор видає 650 к.с. при 6000 об / хв та 850 Нм при 2250 об / хв.