Тест-драйв Volkswagen Arteon. Золота лихоманка

9136
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (оценок: 7, средняя: 5,00 из 5)
Загрузка...
Тест-драйв Volkswagen Arteon
Топовая бензиновая модификация способна разогнаться до 100 км/ч всего за 5,6 с. Впечатляющий результат, но стремительность машины не очень-то чувствуется из-за деликатных настроек ходовой части

Величезний ліфтбек VW Arteon класно виглядає, а в надрах його багажника можна заховати що-небудь таке, що добропорядним німецьким інженерам і не снилося. Arteon — те, що треба для України? Ну-ка подивимося …

Що до чого

Один мій давній знайомий, власник купе Audi TT, скаржився, як взимку йому доводилося розморожувати скло, щоб відкрити модні безрамкові двері. Було це, правда, давним-давно. Років багато пройшло, та й Audi та була вже дуже старою … Але осад залишився.

Йдемо на форуми прихильникiв Passat CC, якому в певній мірі успадковує Arteon. На сто або двісті відмінних відгуків — одна скарга на замерзлі стекла і відповідні проблеми з відкриванням дверей. Мізер? Мізер. Чи будуть ходити страшилки про Arteon? Можливо. Чи виявляться вони правдивими? Навряд, як і в випадку з Passat CC, тієї ж ТТ або п’ятидвiрками Audi A5 та A7, рівно між якими Arteon займе своє місце.

У боротьбу за серця та гаманці Arteon вступить в різних виконаннях — Elegance та R-Line. На фото — друга версія, у якої трохи відрізняється форма бамперів та є хромовані патрубки вихлопної системи. Вибір колісних дисків широкий — від 17 до 20 дюймів в різноманітному дизайні

Так-так, становище на ринку у новинки складне, дивіться не заплутайтеся. В основі Arteon — все та ж MQB, яку самі німці розшифровують як «матрична» платформа. Ось «матриця» і є. Тому що спільного у, наприклад, компактного Polo та вже названого флагманом Arteon — лічені дежавю накштальт кнопок на центральній консолі. Крім того, «Артеон» фактично успадковує щиру любов тисяч водіїв до Passat CC та пiшовшого в історію представницького седану Phaeton. Ось тільки Arteon на відміну від своїх двоюрідних дядьків — фастбек. Або, як нам звичніше, ліфтбек. Що знову-таки повертає нас до Audi A5 та A7, які, припустимо, можна назвати троюрідними … тітками. Більше, ніж Arteon, в лінійці Volkswagen тільки одна модель — Phideon. Та й та — для Китаю.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200. Антисуперкар

Навіщо Arteon потрібен світу? У Volkswagen пояснюють, що автомобіль «адаптовано для подорожей на далекі відстані». Це, мовляв, справжній Gran Turismo. Що ж, досить схоже на правду.

Вогонь на плаву

Arteon на ходу бiльш урочистий, ніж Passat. Про новий ліфтбек спокійно можна сказати «пливе». Незважаючи на те, що Arteon не міг не успадкувати незмінно приємну чіткість та чуйність своїх «одноплемінників», він суб’єктивно сприймається куди більш спокійним. Але ж під капотом — вогонь!

Інтер’єр Arteon в значній мірі уніфікований з Passat, хоча, звичайно, новинці дісталося все саме передове обладнання. Місця повно і спереду, і ззаду, причому на другому рядi більш ніж вистачає і простору над головою. Ергономічний прорахунок в салоні Arteon тільки один — в машині є майданчик з бездротовою зарядкою, але вона дуже мала, і майже жоден сучасний смартфон сюди просто-напросто не влазить

До нас збираються (вірніше, вже почали) поставляти дві бензинові версії з моторами потужністю 190 та 280 к.с. Топова буде обладнана фірмовою системою повного приводу 4Motion. Розглядають в Німеччині й можливість експорту машин з дизельними моторами. Якщо це рішення буде прийнято, нам, швидше за все, запропонують 150-сильну версію. У Європі саме вона стала базовою. Логічно — такий Arteon програє «побратимам» в динаміці і, найімовірніше, по акустичному комфорту.

На першому тест-драйві Arteon цієї модифікації не було, але такий самий 2-літровий дизельний мотор, форсований до 240 к.с., звичайно, дуже гучний. Акустична різниця між ним та 280-сильним бензиновим агрегатом впевнено відчувається в салоні. Ну а зовні почути яке саме паливо спалює заведений мотор, не складе зовсім ніяких труднощів.

Але 240-сильному дизельному ліфтбеку все це можна пробачити за вражаючий крутний момент, завдяки якому «Артеон» буквально вистрілює з місця. Потім, звичайно, здувається — за паспортом топова бензинова версія швидше. Однак її 5,6 с до «сотні» якось не особливо відчуваються навіть на безлімітних німецьких автобанах. Дуже делікатна машина. Іноді навіть занадто.

Тут починаєш водити пальцем по шкалі регулювання жорсткості адаптивних амортизаторів — класна, до речі, штука, вперше реалізована інженерами з Вольфсбурга, які вирішили не обмежуватися чотирма встановленими режимами. Але навіть у найспортивнiшому положенні віртуального вказівника — м’яко.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Volkswagen показала первое изображение кроссовера T-Cross

Асистенти в допомогу

Arteon не «запальничка», тут все заточене насамперед на комфорт водія, до послуг якого всі передові електронні асистенти. У тому числі й адаптивний круїз-контроль, який в поєднанні з моніторингом смуги та функцією зчитування знаків повністю здатний їхати за вас. Камери кругового огляду, самостійне паркування — чого тут тільки немає! Хоча, звичайно, щоб укомплектувати Arteon «по повній», доведеться пристойно розщедритися.

Висновки

Arteon, особливо в золотому кольорі та у виконанні R-Line, звичайно, дуже гарний. Таку машину хочеться бачити на українських дорогах, які ліфтбеку цілком по зубах. Імпортер впевнений, що Arteon буде користуватися попитом саме в дорогих комплектаціях, з великим пакетом опцій та допоміжної електроніки. Що ж, тим краще для всіх.

Сильные стороны автомобиляЕлегантний дизайн, високий рівень оснащення, потужні та ефективні мотори

Слабые стороны автомобиляПлавність ходу особливо чутливих може й до нудоти довести