Коли та навіщо доливати воду в автомобільний акумулятор, що може цокотіли під передньою панеллю, чи можна відхилятися від періодичності регламентного ТО? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.
Всім відомо, що на «Хонді» маленький штатний АКБ (45А). Максимум в такому розмірі можна використовувати АКБ на 55А, що я і зробив, але через 2 роки він втратив ємність, а оскільки машина на автоматі, то розряджений АКБ може спричинити багато проблем. А що, якщо зробити дірочки в кришці, долити туди дистильованої води, а потім запаяти? Чи допоможе це?
Корпус необслуговуваних акумуляторів закритий повністю, а отвори, в які можна заливати дистильовану воду, відсутні. У них є лабіринтова система, яка вловлює пари, конденсує, повертаючи їх у вигляді електроліту. Але все ж невеликий відсоток води може випаровуватися через вентиляційний отвір.
Отже, щоб повернути акумуляторній батареї працездатність, спробуйте залити в неї дистильовану воду. За індикатором можна визначити, яка щільність в акумуляторі. Якщо колір зелений, то батарея заряджена повністю, при чорному індикаторі її потрібно зарядити, а білий колір показує, що рівень електроліту низький. В такому випадку необхідно долити дистильовану воду. Це можна зробити наступним чином: одноразовим шприцом по 5 мл в пророблений в банці отвір, в якій знаходиться індикатор щільності, доливається дистильована вода. Після того як індикатор стане чорним або зеленим, додаємо ще 20 мл і ставимо АКБ на зарядку.
Необхідність проведення цієї процедури залежить тільки від показань індикатора зарядки АКБ або тестера.
Давно звернув увагу, що на багатьох автомобілях встановлено тільки один ліхтар заднього ходу (зазвичай правий). В чому сенс? Адже від двох ліхтарів набагато більше освітлення, що покращує огляд при русі заднім ходом.
Все вірно: з правого боку встановлена лампа заднього ходу, а з лівого – лампа протитуманної фари. Таке компонування присутнє на багатьох автомобілях, незалежно від моделі або класу, країни-виробника та інших складових. Але можна також зустріти автомобілі, на яких лампи заднього ходу встановлені симетрично одна одній, а протитуманна фара відокремлена або встановлена в бампер.
З’явився цокіт з передньої панелі. Чітко чути його з центрального водійського повітроводу. Такий звук спочатку був після першого повороту ключа, поки системи й до моменту запалювання. Але зараз цокіт не пропадає, як ніби якесь реле продовжує працювати. Що це може бути, куди дивитися?
Є велика ймовірність того, що у вашому випадку щось потрапило на лопаті крильчатки вентилятора салону. Таке в принципі можливо не тільки в тому випадку, якщо ви не міняєте фільтр салону у своєму автомобілі, але і в тому випадку, коли проводиться заміна цього фільтра і в вентиляційний канал може впасти якесь сміття. Для усунення цієї недуги краще звернутися до офіційного дилера вашого автомобіля, тому що, можливо, доведеться демонтувати панель приладів (торпедо), а це делікатна, зі своїми індивідуальними моментами при демонтажі, операція.
У мене Renault Scenic. Після 120 000 км пробігу на ТО повинні поміняти ремінь, ролики та ще щось. Виходить не бюджетно. Зараз пробіг – 110 000 км, і через кілька місяців обов’язково міняти масло та фільтри. 10 000 км я проїду приблизно за пів року. Чи має сенс робити ТО одночасно з заміною масла та фільтрів, або поміняти масло зараз, а ТО робити потім? Наскільки принципово робити планове ТО саме на 120 000 км?
Щоб уникнути проблем з вузлами та агрегатами, яких стосуються заміни по регламентному ТО на 120 000 км, рекомендовано проводити всі роботи, встановлені заводом-виробником, згідно з сервісною документацією.
Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.