Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіПоради експертівПро що може розповісти товщина фарби вживаного автомобіля?

Про що може розповісти товщина фарби вживаного автомобіля?

Про що може розповісти товщина фарби вживаного автомобіля, чи є сенс полірувати фари, чи варто заправлятися бензином А98? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

Кажуть, що при купівлі вживаного автомобіля можна визначити товщину фарби на кузові, що допоможе дізнатися, бита машина чи ні. Як це зробити?

Так, дійсно, існують прилади, які визначають товщину фарби. І якщо деталь автомобіля піддавалася ремонту і фарбувалася, товщина фарби у місці ремонту буде більшою – прилад таке відхилення покаже. Але врахуйте, що після аварії деякі деталі змінюються на нові – в такому разі при якісному фарбуванні товщина фарби може й не відрізнятися від інших деталей (пофарбованих на заводі). Тоді прилад нічого не визначить. Але загалом – так, товщина фарби та її рівномірність по всьому кузову автомобіля найточніше демонструє можливі пошкодження автомобіля. У народі такий прилад називають товщиноміром.

У мене є автомобіль Toyota Hilux – не для щоденного використання, а для виїздів на риболовлю та у походи. Як часто в такому випадку треба міняти оливу в роздавальній коробці та оновлювати мастила у з’єднаннях карданів?

Різні покоління цього автомобіля мають різні системи, тому розглядатимемо загальні моменти подібної експлуатації. За рекомендаціями заводу, шарніри необхідно обробляти після кожного занурення у воду. Масло в роздавальній коробці, як і у звичайній коробці передач, так само необхідно міняти при потраплянні води. Якщо система має компенсаційний отвір вище «ватерлінії» і вода не потрапляла в оливу, то змінювати її нема потреби.

Якщо ви уникаєте занурень у воду, то заміну оливи краще проводити вдвічі частіше, ніж рекомендовано заводом виробником у сервісній книжці, оскільки рух поза дорогами є важкими умовами. І не забувайте про заміну моторної оливи, яка зазнає підвищених навантажень. Як уточнення нагадаю, що за регламентом періодичність технічного обслуговування залежить не тільки від пробігу, а й від часового періоду (якщо прописаний рік, то ваш період – пів року).

Заправляю автомобіль Toyota Camry 2.4 бензином А98 на різних АЗС й різниця у витраті пального виходить великою – до трьох літрів у міському режимі. Поясніть, як таке може бути та чи маю я шанси здолати це явище (звичайно, хочу зменшити витрату)?

Для початку скажу, що вимірювання витрати пального в міському циклі експлуатації – справа невдячна, оскільки місто – величина змінна: затори, світлофори, пішоходи… Справжня перевірка витрати пального може бути здійснена лише на трасі (бажано на активному круїз-контролі). Але навіть неточне міське вимірювання показує вам, що пальне, на жаль, не відповідає стандартам. В Україні, на жаль, не так багато справжнього 98-го бензину. Часто його отримують шляхом додавання до бензину різноманітних присадок. Що більше присадок, то складніше розрахувати процес горіння. Для порівняння можна згадати ті випадки, коли люди, повертаючись в Україну з Європейського Союзу, заправляли автомобілі на місцевих заправках й отримували у витрату 12 літрів замість 8 літрів на європейському пальному. Таким чином, можна порекомендувати заправляти автомобіль тільки на перевірених АЗС (наприклад, там, де витрата у вас була найменшою) або пальним з мінімальним октановим числом, дозволеним виробником автомобіля.

Машині вісім років, фари втратили свій первісний кристально прозорий вигляд. Мені рекомендують відполірувати їх та покрити спеціальною захисною плівкою. Але я чув, що від полірування у майбутньому сильно страждає сам ковпак фари. Як вчинити?

Упевнений, якщо ви звернетеся до фахівців, то фари будуть відполіровані й виглядатимуть як нові. З іншого боку, є ризик перегріти пластик фар, який змінить структуру та прозорість – у такому випадку повернути фарам їхній первинний вигляд і працездатність зможе лише заміна. Іншими словами, полірування та покриття фар плівкою – рішення прийнятне, але, так чи інакше, тимчасове.

Якщо після всіх проведених ремонтів та великої суми витрачених грошей я все одно незадоволений якістю робіт, але СТО не йде мені назустріч і відмовляється визнавати мої претензії, що мені зробити і як правильно вчинити?

В цьому випадку потрібно точно сформулювати, чим саме ви незадоволені? Якщо ви надали автомобіль для усунення проблеми, працівники СТО виконали роботи та замінили запчастини, але це не усунуло проблему, ви не повинні платити за помилку СТО. При їх відмові виправити свою помилку закінчити питання можна судом.

Якщо ж говорити про випадок, коли автомобіль заїжджає на СТО з безліччю взаємопов’язаних несправностей, це може викликати дорогий ремонт при малій видимості результату. Для простоти пояснення наведу грубий приклад: в автомобіля відвалилися ведучі колеса, карданний вал і коробка – ремонт буде тривалим і дорогим, але якщо не закінчити щось одне, то машина не поїде. В результаті гроші та час витрачені, але клієнт незадоволений, оскільки машина так само нерухома. В цьому випадку необхідний кваліфікований фахівець СТО, який може пояснити ситуацію, що склалася. І якщо ситуація змальована чітко і заздалегідь, то клієнт, маючи всю інформацію, зуміє раціонально оцінити масштаби проблеми. Отже, і претензії не виникнуть.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img