Як дізнатися реальний пробіг автомобіля?

Чи можна дізнатися реальний пробіг автомобіля, чому на СТО наполягають на купівлі запчастин у них, яке споживання оливи двигуном вважається нормою? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

Чи можна зняти показання одометра автомобіля через діагностичний роз’єм? Адже якщо шахраї відмотують пробіг, то, напевно, є спосіб і прочитати його?

Ця тема може бути дуже широкою, але ми намагатимемося викласти найголовніше. Дійсно, є можливість дізнатися точний пробіг автомобіля за допомогою підключення діагностичного сканера, але тут варто відзначити, що все залежить від багатьох показників, таких як: марка, модель, рік випуску, програмне забезпечення конкретного автомобіля, і найголовніше – це рівень кваліфікації конкретного автоелектрика чи діагноста. Наша рекомендація – якщо є бажання дізнатися реальний пробіг уживаного автомобіля, це уточнення на ряді автосервісних підприємств (бажано в офіційних дилерів) інформації про те, чи є можливість «прочитати» реальний пробіг у конкретного автомобіля.

Чому сервісні станції наполягають на тому, щоб клієнти використовували лише ті запчастини, які продає цей сервіс? Якщо я маю можливість купити вузли дешевше, я хотів би заощадити…

Річ у тім, що використання запасних частин при ремонті тягне за собою гарантійні зобов’язання як на послугу з ремонту, так і на саму деталь. У разі виходу з ладу запасної частини, наданої клієнтом, буде складно розмежувати відповідальність і встановити, чия вина в проблемі. В цьому випадку і вам, і сервісному центру потрібно буде доводити свою невинність. При встановленні запасної частини, реалізованої сервісним центром, вся відповідальність лежить на сервісної станції у повному обсязі, без будь-яких «але». Погодьтеся, це найзручніший варіант для клієнта.

Запчастини для авто

Якщо в сервісній книжці написано, що мотор між двома сервісними інтервалами споживає близько 2 л оливи, яке значення споживання буде вважатися допустимим?

Все залежить від норм виробника, які також вказані у сервісній книжці. Звичайно, ще й від манери їзди, якщо ви полюбляєте високі оберти, можна припустити, що витрата оливи збільшиться на 10-15%. Якщо у вашому випадку витрата набагато більша – зверніться до офіційного дилера, щось тут не так.

Задні колодки BMW Х3 практично вичерпали свій ресурс. Датчики поки що не сигналізують, тобто не спрацювали. У мене два запитання. Якщо датчик минулого разу спрацював, але його не замінили чи викинули, це якось показується на панелі приладів? І друге питання – чи можна залишити старі датчики при заміні колодок, чи у будь-якому випадку потрібно купувати нові?

Якщо немає сигналізації про зношування колодок на панелі приладів, то датчик встановлений і працює. Датчики зношування колодок спрацьовують при залишковій товщині колодок 2 мм з кожного боку. Датчиків лише два: один – на лівому передньому, а другий – на правому задньому колесі. Якщо гальмівні колодки замінити до спрацювання датчика зношування колодок, датчик можна перевстановити на нові колодки.

Періодично чую, як клацає електромагнітна муфта при увімкненому кондиціонері. Помітив на холостому ходу, десь раз на три хвилини, під час руху не чутно. До роботи кондиціонера претензій немає. На попередньому автомобілі чув лише клацання при включенні кондиціонера. Це нормальна ситуація чи ознака якихось проблем?

У цьому випадку це не проблема – просто у вашому автомобілі замість кондиціонера встановлений клімат-контроль. З цим і пов’язане таке часто увімкнення та відключення муфти компресора кондиціонера, тому що система автоматично здійснює контроль над температурою в салоні за допомогою датчиків. Причин хвилюватись немає.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.