Запотівання скла в автомобілі – дуже неприємне, а іноді й небезпечне для водія явище. Утворення конденсату в салоні може бути викликане не лише природними чинниками, а й технічними несправностями автомобіля.
Протікання пічки
При пошкодженні радіатора пічки або його патрубків утворюється протікання антифризу, який накопичується за центральною консоллю і випаровується. Зрозуміти, що саме це є причиною запотівання скла, можна по запаху в салоні, а також за рівнем охолоджувальної рідини в розширювальному бачку. Для усунення несправності доведеться розбирати грубку та міняти радіатор.
Фільтр та заслінка
Якщо засмітився салонний фільтр (а таке часто буває після літа), то повітря ззовні не надходить у салон, а вентиляція «ганяє» те повітря, яке є всередині машини. Тому у випадку, коли в салоні швидко стає задушливо і з’являється запотівання скла, а при відкритті вікон запотівання зникло, потрібно зайнятися заміною фільтра.
Клапан вирівнювання тиску
Це вже складніша проблема, оскільки сам клапан знаходиться в багажному відділенні, а його зовнішні дефлектори заховані за бампером. Якщо мембрана підсохла і втратила рухливість, під час руху всередині машини створюється область підвищеного тиску, яка заважає потраплянню всередину зовнішнього повітря, і в салоні стає душно. Усувається несправність заміною пошкодженої мембрани.
Дренажні отвори
Бажання вдосконалити автомобіль не завжди сприятливо позначається на його технічному стані. Намагаючись захистити пороги, на двері часто наклеюють додаткові гумові ущільнювачі. А потім виявляється, що вони закрили спеціальні дренажні отвори, через що вода застоюється усередині дверей. При випаровуванні вона потрапляє до салону, через що на склі утворюється той самий неприємний конденсат.