Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіАктуальні темиЧому зростає витрата пального?

Чому зростає витрата пального?

Пальне нині, м’яко кажучи, недешеве. Тому коли його витрата явно починає збільшуватися, настрій автовласника швидко псується. Що сталося?

Щоб отримати відповіді на ці питання найпростіше, звичайно, поїхати на сервіс. Але є побоювання, що там вам запропонують замінити «все по колу». Тому спочатку краще подумати самостійно.

Почнемо, звісно, ​​з мотора. Якщо він не першої молодості, то цілком можливе зниження компресії у циліндрах. Пальне при цьому згоряє неефективно, тому його витрата збільшується. У двигуна в будь-якому віці можливий й інший дефект: порушення фаз газорозподілу. Цю несправність легко розпізнати після загоряння індикатора Check Engine.

Якщо вередує система керування двигуном, то варіантів такого вередування набирається досить багато. Будь-який датчик, який починає вередувати, відразу підвищує паливний апетит. Полегшує діагностику загоряння індикатора Check Engine. Уточнити несправність допоможе діагностичний адаптер ELM 327.

Свою лепту в ненажерливість машини вносять забруднені фільтри, як паливний, так і повітряний. Інша можлива причина пов’язана з недостатнім тиском, який створює бензопомпа. Зрештою, винними можуть бути брудні паливні форсунки – вони не забезпечать правильного факела розпилу пального.

Буває, що свиню підкладає й система випуску, яка ускладнює вихід газів, що відпрацювали. Це трапляється при пом’ятих випускних трубах, перегородках, що відвалилися в глушнику, а також при несправностях в каталітичному нейтралізаторі. Здатний нашкодити й несправний термостат: система охолодження підвищує витрату пального за будь-якого відхилення від робочої температури.

Від двигуна – до трансмісії. Відчутно підвищити витрату пального можуть будь-які пробуксовування фрикційних пар. Якщо підгоріло зчеплення, що замикає гідротрансформатор варіатора або «автомата», виникає режим постійного пробуксовування – витрата пального зросте. Перевитрата викликає і загустіння оливи в агрегатах трансмісії.

Ходова частина може зашкодити паливній економічності неправильними кутами установки коліс. Само собою, дається взнаки й тиск у шинах. Але набагато значнішим є вплив гальмівної системи – гальмівні циліндри, що підклинюють, або не розблоковане стоянкове гальмо легко піднімуть витрату навіть удвічі.

Від технічних проблем – до експлуатаційних. Перевантажена машина, багажник на даху, причіп – це плюс літр-другий на кожні 100 км пробігу. А гра в «гонщика» здатна підвищити витрату до космічних величин: постійні різкі розгони та гальмування економію в бюджеті не підтримають ніколи. Нагадаємо також, що не варто чекати прийнятної витрати від непрогрітого двигуна. Режим коротких поїздок на холодному двигуні часто називають режимом міського лікаря або докторським циклом. Бензин ллється річкою на непрогрітий нейтралізатор – так система управління намагається якнайшвидше включити його в роботу.

А буває і таке, що наслідком зростання паливного апетиту є жадібність водія, який звик вибирати АЗС з найдешевшими цінниками. Зрозуміло, що з перших секунд їзди сказати про витрату пального нічого не можна, але якщо мотор відразу ж повівся якось незвично – задзвенів, затупив тощо, його апетит вже виріс. У таких випадках порада проста – дістатися нормальної АЗС (великої мережевої) і долити в бак якісне пальне.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img