Сучасний автовласник майже не звертає уваги на зміну пори року. Хіба що колеса по сезону змінює. Однак є сезонні операції, якими не варто нехтувати, особливо, якщо у вас не новий автомобіль.
Залізти під машину
Поки на вулиці сухо, навіть негерметичні пильовики ШРКШ, кульових опор або рульових наконечників нехай не повною мірою, але все ж перешкоджають забрудненню. Але восени із затяжними дощами та глибокими калюжами все змінюється. Вода з брудом швидко проникає через тріщини у гумових чохлах і шарніри виходять з ладу. Тому на початку осені обов’язково перевірте стан пильовиків.
Виміряти температуру
Система охолодження, безперечно, має бути справною у будь-яку пору року. Але з настанням осені вилазять несправності, які помічаєш виключно з наближенням перших холодів. Наприклад, з клапаном термостата, що нещільно закривається, двигун влітку все одно прогріється швидко. А ось зі зниженням зовнішньої температури час прогріву збільшиться. Одночасно зросте й витрата пального. Крім того, це позначиться і на комфорті, адже система опалення салону теж перестане працювати належним чином.
Забезпечити огляд
Поміняйте склоочисники! Цього літа стояла сильна спека, тому крайки двірників напевно деформувалися. А восени вимоги до роботи систем очищення вищі. Частіше йде дощ, раніше темніє, бруду на дорогах більше.
Прибрати листя
Вони скупчуються під капотом – переважно в коробі притоку повітря. Про цю важливу операцію часто забувають (а іноді зовсім не знають) багато автовласників. Тому майже в кожному автомобілі в моторному відсіку можна виявити гниле листя та уламки гілок багаторічної давнини. І саме через цю «флору» проходить у салон повітря, яким ми дихаємо.
Перевірити акумулятор
Після спекотного сезону обов’язково проконтролюйте рівень електролітів у «банках». Ця порада для тих, у кого батарея обслуговується. Якщо електроліту мало, долийте дистильовану воду. Перевірте напругу на клемах АКБ. Якщо вона нижче 12,5 В (а батареї вже 4-5 років), є сенс купити новий акумулятор, бо це зиму, скоріш за все, не переживе.