Шукати наявне пальне в сучасних умовах, об’їжджаючи заправки на автомобілі – величезна розкіш. Під час пошуків може закінчитись навіть той бензин чи дизельне пальне, що залишалось у баку. Тому перед поїздкою на АЗС краще заздалегідь дізнатись наявність на ньому дизеля чи бензину. На жаль, навіть у додатках великих мереж ця інформація не завжди актуальна. Натомість є незалежні ресурси, які відстежують наявність пального на конкретних АЗС різних мереж.
- В Києві карту наявності пального створено Департаментом цифрових комунікацій КМДА.
- Мапа АЗС та пального від ЛУН Місто – охоплює майже всю Україну, але не всі мережі АЗС.
На цих картах зазначено адреси АЗС, наявність пального та метод заправки – за готівку, за допомогою фірмового додатку лояльності, талонів чи системи миттєвого розрахунку за допомогою смартфону.
Телеграм-канали, які подають інформацію про наявність пального, ціну та черги в Києві:
Для того, щоб уточнити цю інформацію, перед поїздкою також варто зателефонувати на гарячу лінію мережі АЗС. Ось їх координати:
- ОККО – 0 800 501101
- UPG – 0 800 500064
- SOCAR – 0 800 508585
- WOG – 0 800 300525
- AVIAS/ANP – 0 800 501788
- SHELL – 0 800 500423
- AMIC – 0 800 501110
- БРСМ – 0 800 303404
- МОТТО – 0 800 330250
- KLO – 067 245-75-00
Спитайте про спосіб розрахунку на конкретній АЗС ще перед приїздом на колонку, адже на деяких АЗС продають лише пальне, яке було попередньо придбане у фірмовому додатку АЗС. Ціни на пальне у ньому вищі, однак, якщо їхати треба в будь-якому випадку, цей варіант теж підійде. Для цього завантажте мобільний додаток потрібної АЗС в AppStore/GooglePlay. Після реєстрації у додатку придбайте талон на пальне чи необхідну кількість літрів прямо в ньому. Проскануйте талон на касі АЗС і заправляйтесь.
Купити пальне в додатку можна під час стояння у черзі на заправку.