Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіАктуальні темиЯк заощадити на обслуговуванні автомобіля під час війни

Як заощадити на обслуговуванні автомобіля під час війни

Коли ситуація з доходами є нестабільною, мимоволі хочеться десь заощадити. Погляд одразу падає на автомобіль: а чи не надто розкішне життя він веде? Розповідаємо, де можна заощадити на його обслуговуванні, а де не варто й намагатися.

Найнадійніші варіанти скорочення витрат на машину пов’язані з пальним. Перший з них – обмежити кількість поїздок на власному автомобілі. Нагадуємо, що один кілометр коштує вам щонайменше 3-4 грн, а насправді більше. Про пробки взагалі мовчимо. У більшості випадків поїздки громадським транспортом виходять швидшими та дешевшими. Або навчіться їздити максимально плавно, без різких розгонів та гальмувань. От побачите, витрата пального суттєво скоротиться.

Кілька слів про те, чого точно не треба робити. Перше – переходити на низькооктановий бензин для постійного застосування. Навіть якщо виробник машини вказав його як резервний – наприклад, 95 (92) – заправлятися ним можна тільки в крайніх випадках. Постійна їзда зі зниженим октаном рано чи пізно може викликати детонацію. Те саме стосується візитів на підозріло дешеві заправки.

Щодо переведення машини на газ, то заради скорочення витрат на машину з цим поспішати точно не треба. Якщо ваші щорічні пробіги обчислюються сотнями тисяч кілометрів, тоді справа інша: за такого режиму встановлення газобалонного себе може себе виправдати. Але якщо ви звичайний містянин, який користується машиною час від часу, то ця забава не для вас: витрати на ГБО не відіб’ються ніколи.

Тепер про ремонти. Від послуг офіційного сервісу з фінансових міркувань багато хто відмовляється, особливо після закінчення гарантії. Знайти гарний сервіс зі скромнішими розцінками нескладно. Ну а якщо руки дозволяють проводити якісь роботи самостійно, то економія сама дасть про себе знати.

З моторною оливою – історія особлива. Щоб заощадити на неї, потрібно або рідше її міняти, або заливати щось зовсім дешеве. Обидва варіанти вам не підходять. Найдешевша олива часто потрапляє в розлив з якихось бочок з невідомим вмістом. Що стосується рідшої заміни, то її певною мірою можна пробачити лише тим автовласникам, які не проїжджають й тисячі кілометрів за рік. Зрозуміло, що олива при цьому постійно окислюється, а тому її щорічну заміну ніхто не скасовував, але між нами кажучи, нічого особливо страшного ні з маслом, ні з мотором при такій експлуатації за пару років не станеться.

І ще кілька слів про кузов. Багато хто взагалі не розуміє, навіщо їздити на мийку, коли з грошима проблеми, однак нагадаємо, що саме кузов – це найдорожчий елемент автомобіля. Своєчасне видалення з нього всілякого бруду, а також увага до мікросколів і тріщин в лакофарбовому покритті продовжить його життя. Бажаєте заощадити – скористайтесь послугами мийки самообслуговування, але не залишайте брудний кузов надовго без уваги. Він може цього не пробачити.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img