У Німеччині дебютував флагман підрозділу Daimler Truck – двовісна електрична вантажівка eActros, яка зможе працювати у складі автопоїзда повною масою 44 тонни, а запас ходу на одному заряді складе 500 кілометрів.
Цін поки немає, але очікується, що електротягач виявиться у 2,5 раза дорожчим за дизельний аналог. Втім, ціна не стане на заваді бізнесу, адже за розрахунками Mercedes-Benz окупити новинку можна буде за п’ять років і 600 тисяч кілометрів пробігу. Розрахунки не наводяться, але сказано, що заряджання враховано за тарифом, що субсидується державою. Mercedes-Benz обіцяє, що навіть за 1,2 мільйона кілометрів тягова батарея не деградує повністю, тобто залишкова ємність складе понад 80 відсотків від вихідної.
Тягач Mercedes-Benz eActros оснащується парою електродвигунів у приводі задньої осі, 4-ступеневою коробкою передач та літій-залізо-фосфатним акумулятором китайської фірми CATL ємністю 621 кВт-год. Постійна потужність вантажівки – 544 к.с., пікова – 816 «конячок». Є багаторежимна система рекуперації кінетичної енергії, а також розумний круїз-контроль, який враховує дані навігації та максимально ефективно витрачає електроенергію.
Від 400-кіловатного джерела струму можна поповнити заряд з 20% до 80% за 45 хвилин, а ось від малопотужної 22-кіловатної розетки доведеться заряджатися майже 36 годин! Запас ходу лише 500 кілометрів Mercedes-Benz не бентежить: встановлено, що 60 відсотків клієнтів проїжджають на день меншу відстань. Особливості електричного тягача – матричні фари, а також подовжена на вісім сантиметрів кабіна з оригінальним дизайном.
У серію Mercedes-Benz eActros піде наприкінці 2024 року, а потім лінійку електричних вантажівок поповнять самоскиди. У планах німецької марки запропонувати мегаватну зарядку, з якою актуальна батарея заряджатиметься з 20% до 80% приблизно за пів години. Не припиняються й проєкти з розробки водневих вантажівок Mercedes-Benz.