Друге покоління Toyota C-HR починає свій шлях. Цей автомобіль буде доступний виключно як гібрид (і навіть плагін-гібрид), з переднім або повним приводом. Ми вже мали нагоду побачити його й відчути, як їздять версії 1.8 з переднім приводом та 2.0 – з повним.
Ви пам’ятаєте, якими були Toyota раніше? Надійні, але стилістично нудні. Поки не настав 2016 рік, коли з’явилося перше покоління Toyota C-HR. Прихильники японського бренду були у захваті й стали ще лояльнішими до бренду. Але якою є нова Toyota C-HR?
Навіть під час статичної презентації другої генерації моделі ми були здивовані тим, наскільки добре японські дизайнери виконали своє домашнє завдання. Адже «перший» C-HR підняв високу планку, але японці, здається, створили ще кращий автомобіль. Він має кузов, у зовнішньому вигляді якого переважають різкі ліні. Крім того, є величезний повітрозабірник в передньому бампері та сильно нахилена кришка багажника. Ці елементи створюють вигляд автомобіля безперечно спортивним.
Однак нагадаємо, що це кросовер, хоч і дуже компактний, тому в його дизайні не могли не залишитися відповідні акценти – чорні накладки на колісних арках, бамперах і нижній частині дверей. Але незалежно від того, домінують тут спортивні чи позашляхові риси, можна сказати одне – Toyota C-HR другого покоління виглядає надзвичайно сучасно.
Нова Toyota C-HR трохи змінила розміри в порівнянні з попередником. Автомобіль ‘збільшився на 35 мм в ширину та на 15 мм у висоту. Довжина при збереженні колишньої колісної бази зменшилася на 25 мм. Все це викликано не стільки бажанням створити більше простору в салоні, скільки поліпшенням пропорцій кузова.
Коли я сів у нову Toyota C-HR, я помітив, що компонування автомобіля схоже на компонування першого покоління. Що це означає? Вдосталь місця на передньому ряду сидінь і посередньо ззаду. Втім задні пасажири все одно будуть задоволені – тут нарешті більш-менш світло і можна вільно дивитися у збільшене в розмірах вікно.
Високоякісні матеріали оздоблення та велика 12,3-дюймова цифрова панель приладів також дають нам підстави відчувати задоволення. Такий самий розмір має й центральний сенсорний дисплей. Проходження окремих рівнів меню потребує деякого звикання, але найважливіші функції все ж легкодоступні.
Попри свої компактні розміри, нова Toyota C-HR має доволі великий багажник. У версії 1.8 він має об’єм 388 л, а у версії 2.0 AWD-i – 362 л. З таким розміром і правильною формою його вистачить на валізи для невеликої родинної відпустки.
Базовий двигун 1.8 зі 140 к.с. гібридної потужності в теорії не забезпечує достатньої продуктивності та підходить лише для міської експлуатації. Але у випадку з новою Toyota C-HR це правило не діє. Він легко розганяє автомобіль навіть тоді, коли виникає бажання повністю використати його потенціал. Навіть на підйомах він поводиться гідно, а до першої «сотні» розганяється за 9,9 секунди.
Потужніша 2-літрова гібридна силова установка зі 197 к.с. та повним приводом забезпечує розгін 0-100 км/год за 7,9 секунди. Але ще більше дивує, з якою легкістю C-HR розганяється майже у всьому діапазоні обертів двигуна. Підйоми чи обгони для цього автомобіля взагалі не проблема. Навіть безступеневу трансмісію e-CVT потроху вчать не набридати й відповідати вимогам водія.
А якщо говорити про підвіску, то вона непогано справляється з придушенням вад асфальту, хоча й зберегла достатню жорсткість для ефективного проходження поворотів.
Висновок
Нова Toyota C-HR може сподобатися з багатьох причин. Вона має неординарну зовнішність і непоганий внутрішній дизайн. Динаміка та керованість обох версій теж приємно здивували. А слабкі сторони? Що ж, вони теж є. C-HR як був, так і залишився не дуже просторим автомобілем, але у випадку з цією машиною задоволення від водіння важливіше за сантиметри.