Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв бізнес-седана DS 9. Чому його не можна порівнювати з «німцями»

Тест-драйв бізнес-седана DS 9. Чому його не можна порівнювати з «німцями»

Ця неординарна модель мала з’явитися в Україні дещо раніше, але в цілком мирні плани імпортера втрутилася русня війна, через що вона трохи запізнилася й опинилася в скрутному ринковому становищі. З усім тим, французький бізнес-седан DS 9 вартий уваги шанувальників цього класу, тому сьогодні ми будемо говорити саме про нього – вивчати його натуру, намагатися зрозуміти й відчути всі ті особливості, про які з неабияким натхненням розповідає сам автовиробник.

Взагалі так робити не можна, але я одразу відповім на питання, яке винесено у заголовок – чому DS 9 не можна порівнювати з представниками «великої німецької трійки»?

Звичайно, коли починається розмова про бізнес-седани, уява одразу малює саме німецьке тріо як орієнтир. В цьому конкретному випадку – Audi A6, BMW 5 Series, Mercedes-Benz E-Class. Я і сам спочатку думав про ці моделі, але поїздивши певний час на DS 9 зрозумів, що це два різних світи – філософії, які порівнювати некоректно для обох сторін. Німці – до чортиків технологічні, але вкрай виважені та стримані у дизайні. Іноді аж занадто. DS 9, можливо, не зможе похизуватися такою ж кількістю новітніх технологій, але з точки зору дизайну його можна назвати не просто бізнес-седаном, а вишуканим бізнес-седаном. Якщо дозволите таке порівняння, німці – функціонери-бюрократи в дорогих костюмах, а DS 9 – це впевнений у собі бізнесмен, вдягнений у діловий костюм haute couture. І він цього не те що не соромиться, він цим пишається!

Ось і виходить, що потенційний покупець бізнес-седана, якому подобається стиль «великої німецької трійки», швидше за все не подивиться у бік DS 9. І навпаки – якщо вам до вподоби саме «француз», німецькі седани здаватимуться трохи нудними ботанами. Ще й надто дорогими. Тому за підходом до деталей і філософією загалом DS 9 коректніше порівнювати з японським преміумом. З Lexus ES, наприклад. В обох випадках дизайнери надихалися різноманітними символами, асоціаціями, спадщиною як бренду, так і національною культурною.

Лише подивіться на цю обертову головну оптику, малюнок ліхтарів, повздовжній молдинг на капоті, світлові акценти на задніх стійках, які виконують роль габаритів і відсилають до легендарного Citroen DS 1955 року, хоча там це були вказівники поворотів. Навіть у метушні мегаполіса водій та його DS 9 є об’єктами уваги.

Ще одне важливе питання, на яке я шукав відповідь під час тесту – чи є від DS 9 відчуття справжнього преміуму, адже багато хто в Україні про цей бренд взагалі не знає, а інші чомусь переконані, що це лише дорогий варіант Peugeot чи Citroen. І це критична помилка. DS 9 – справжній! Це відчувається й очима, й пальцями, й п’ятою точкою. В салоні дуже й дуже багато місця (колісна база – 2895 мм), все (ну, майже все) обтягнуто натуральною шкірою, зразкова тиша, приємна плавність ходу, комфортні сидіння з обігрівом, вентиляцією та масажем (ззаду теж), широченні дверні отвори, особливо задні…

Так, є певні недоліки, про які теж варто згадати. Наприклад, тилова частина центральної консолі – та, що постає перед очима та руками задніх пасажирів – чомусь пластикова, без шкіряного покриття. Частина центрального підлокітника заднього дивану теж з пластику, та ще й хрусткого, який аж ніяк не відповідає статусу автомобіля. Ну як так?

А ще поважним пасажирам другого ряду будь-якого бізнес-седана конче потрібна своя, окрема від першого ряду зона клімат-контролю. Тут її, на жаль, немає. Як немає і повноцінного панорамного даху – він тільки над водієм та його сусідом.

Але це, в принципі, всі претензії до DS 9. Можливо, хтось ще може дорікнути надто високу підлогу багажника, але, по-перше, під нею лежить запасне колесо, а по-друге, хоча у нас на тесті суто бензинова версія, у плагін-гібрида під цією підлогою сховані відповідні електронні компоненти. Втім, навіть при цьому 510 літрів об’єму – нормальний показник для цього класу. Хоча варто враховувати, що при наявності аудіосистеми Focal Electra об’єм багажника зменшується на 73 літри.

Тепер поговоримо про їздові відчуття. Потужність 1,6-літрового бензинового турбомотора на 215 «конячок» нехай і не вражає, але він все ж дозволяє рухатися відносно динамічно як на трасі, так і у місті. Все завдяки 300 Нм крутного моменту, які доступні вже при 2000 об/хв, та швидких реакціях 8-ступеневого «автомата» Aisin. При цьому жодних неприємних посмикувань ви не відчуєте – все плавно та рівномірно. Та й двигуна завдяки гарній шумоізоляції майже не чутно. А що до витрати пального, то у міському циклі вона вкладається у межі 11 літрів, на трасі – 7-8 л/100 км. Цілком прийнятно для двигуна потужністю 200+ к.с.

Окремо варто відзначити неабияку впевненість шасі на високих швидкостях і передбачувану поведінку у поворотах, а також комфорт, який дарує підвіска. Тут немає гідравліки, відомої за моделями Citroen C5 та C6, немає навіть опційної адаптивної підвіски, де камера сканує дорогу й в режимі реального часу змінює налаштування амортизаторів. В тестовій машині звичайна підвіска зі стійками McPherson спереду та багатоважільна конструкція ззаду. Але й вона робить свою справу як треба. Цим автомобілем  дійсно приємно керувати.

Рахуємо гроші

Треба визнати, що DS 9 не матиме шаленого успіху в Україні. По-перше, через війну, яка триває, по-друге, через те, що седани взагалі відмирають, поступаючись шаленому натиску кросоверів. Але це не означає, що попиту на седани Е-класу взагалі немає. Він є, і тут неминуче постає питання цінності витрачених на автомобіль грошей. Звісно, трапляється, що людина хоче саме цю модель саме цього бренду, а все решта неважливо, але якщо постає вибір, починаються нюанси.

Хоч ми й з’ясували, що німецькі конкуренти DS 9 грають на окремому полі, варто зазначити, що в приблизно порівняних комплектаціях всі вони коштуватимуть дорожче, інколи навіть значно дорожче. Mercedes-Benz E-Class, наприклад, дешевше 2 мільйонів взагалі не купити. А Lexus ES, який, на мою думку, є головним конкурентом DS 9 в Україні, коштує щонайменше 1 870 954 грн, та й не факт, що машини фізично є в Україні й не доведеться чекати місяцями.

Що ж до DS 9, то наразі обмежена кількість машин є в наявності у дилерів, вони в максимальній комплектації Opera, та ще й з додатковими опціями, на кшталт аудіосистеми Focal та оздоблення шкірою Nappa. Ще й надто, на ці машини наразі діє акційна знижка 150 000 грн, тобто купити їх можна за 1 712 935 грн. Це дійсно чудова пропозиція «тут і зараз». А якщо ви готові почекати, зробивши замовлення у виробництво, можна отримати свій DS 9 взагалі з 1,6 млн грн.

Виходить, що DS 9 на сьогодні – найдоступніший бізнес-седан Е-класу в Україні.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img