Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв Citroen C3 Aircross. Варто вибрати дизель

Тест-драйв Citroen C3 Aircross. Варто вибрати дизель

Маленький кросовер Citroen C3 Aircross дебютував в Україні ще у 2018 році, й ми тоді його, звісно, тестували, але зараз автомобіль трохи оновився, тому заслуговую на окрему розмову. Тим більше, що навіть маленькі оновлення зробили його помітно краще попередника.

Це, звичайно, не той автомобіль, який заохочує до динамічного проходження поворотів або веселих стартів, навіть якщо під капотом тестової машини встановлений найпотужніший двигун серед доступних для цієї моделі в Україні – 1,5-літровий турбодизель зі 120 «конячками» та 300 Нм крутного моменту. Але трохи візуальної спортивності автомобілю додав рестайлінг, під час його модернізували світлодіодні фари, збільшили решітку радіатора та перемалювали бампери.

Але найголовніше, що Citroen C3 Aircross залишився вельми доброзичливим та універсальним для повсякденної експлуатації. Компактні розміри в поєднанні з малим радіусом розвороту (11,1 м) роблять його майже ідеальним для їзди вузькими вулицями або при паркуванні. Додатковою перевагою є висока посадка за кермом – це покращує оглядовість.

Компонування інтер’єру також суттєво впливає на практичне сприйняття Citroen C3 Aircross. В обох рядах сидінь достатньо місця, а просторі передні сидіння виявилися надзвичайно зручними. Треба тільки змиритися з поганою бічною підтримкою, але, як вже згадувалося, це автомобіль не для динамічних поворотів, тому й серйозним недоліком це назвати не можна.

Задній диван може не тільки асиметрично складатися, а й переміщуватися (хоча це опція, якої у нашого автомобіля не було). В результаті кількість місця для ніг можна регулювати відповідно до місткості багажного відділення. Коли диван відсунутий до кінця, у пасажирів є достатньо місця для ніг і голови, а коли він висунутий вперед, місця для колін вистачить лише невисоким людям, однак при цьому об’єм багажника збільшується з задовільних 410 літрів (як в тестовій машині) до дуже непоганих 520 літрів. Ще однією перевагою багажнику з максимальним об’ємом 1289 л також є подвійна підлога. Завдяки їй після складання спинок дивана можна отримати ідеально рівну поверхню.

Після рестайлінгу Citroen C3 Aircross отримав більший, 9-дюймовий сенсорний екран для роботи з бортовими пристроями. На жаль, це не ідеальне рішення, оскільки дисплей «поглинув» кондиціонер, тому при зміні його налаштувань (температури чи швидкості повітряного потоку або для увімкнення рециркуляції повітря в салоні) потрібно клацати меню, і це відвертає увагу водія під час руху.

Якщо ж говорити про відчуття від водіння, варто відзначити, що Citroen C3 Aircross поводить себе стабільно та передбачувано під час динамічних поворотів. Така поведінка досягнута завдяки пружним характеристикам ходової частини. Але це не впливає на комфорт. Незалежно від розміру дефектів дороги, підвіска «ковтає» їх достатньо ефективно, щоб не піддавати пасажирів неприємним поштовхам.

Дизельний двигун під капотом – найспритніший в гамі, але й він ледь виїжджає з 10 секунд в прискоренні з місця до «сотні», та й лише в ідеальних для цього умовах. Проте бензинова «трійка» 1.2 зі 110 «конячками» робить таку саму справу ще довше. Тому наш вибір і рекомендація в цьому конкретному випадку – саме дизель. Завдяки непоганій шумоізоляції підкапотного простору, його гуркотіння не буде набридливо докучати водію та пасажирам (та й в цілому «шумка» у C3 Aircross непогана), а витрата пального лише тішитиме. В середньому за тиждень тест-драйву у нас вийшло 5,8 л/100 км. Не дуже сподобалася лише 6-ступенева автоматична коробка передач, яка на малих швидкостях (в тягучках, наприклад) поводить себе дещо задумливо. На трасі, своєю чергою, вона працює дуже добре.

Висновок

Citroen C3 Aircross – функціональний кросовер, який завдяки своїм невеликим габаритам стане в пригоді в місті, а завдяки просторому салону та місткому багажнику добре працюватиме як сімейний автомобіль. Ще одна перевага – економічний, але помірно динамічний дизельний двигун. Так, він дорожчий за трициліндровий бензиновій 1.2 на 110 «конячок», але лише на 1000 євро в однакових комплектаціях. Невелика різниця й в цьому випадку дуже виправдана.

Завітайте до крамниці "АвтоСвіту" за аксесуарами та подарунками для автомобілістів. Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_img