Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв DS 3 Crossback. Хочу, щоб красиво!

Тест-драйв DS 3 Crossback. Хочу, щоб красиво!

Якщо ви розмірковуєте над тим, як раціонально витратити гроші на покупку привабливого і практичного компактного кросовера, йдіть собі… вбік Peugeot 2008. Бо тут ми поговоримо про автомобіль, хоч і близький до вищезгаданого, але дещо іншого, преміального польоту. DS 3 Crossback, мадам і мсьє!

Про хороше

Словосполучення «французький преміум» поступово стає модним. У Європі, звичайно, значно швидше, ніж в Україні, але це лише питання часу. Кожен, хто хоч раз мав можливість ближче познайомитися з автомобілями марки DS, не буде заперечувати, що, по-перше, це красиво. Навіть будучи молодшим в лінійці, DS 3 Crossback пропрацьований так, щоб це «красиво» виправдати кожним сантиметром кузовної панелі або деталі внутрішнього оздоблення. Подивіться на витончену підвіконну лінію, зверніть увагу на висувні ручки, на малюнки фар і ліхтарів, на деталізацію дисків. Без жартів, це автомобіль для справжніх естетів. Для тих, хто любить очима.

В салоні, до речі, все оформлено анітрохи не гірше, ніж зовні. З хитринкою, так би мовити. Чого варті одні лише бічні дефлектори системи кондиціонування, які знаходяться не на торпедо, як зазвичай, а на дверних картах – оригінально! Плюс, знову ж, увага до кожної деталі, гравіювання на металевих кнопках, дорогі матеріали оздоблення, включаючи алькантару навіть на передній панелі. Коротше кажучи, хвалитися перед друзями-знайомими, розповідаючи їм, що і як тут влаштовано, можна довго.

Про погане

Халепа в тому, що все це – суцільна перемога дизайну над ергономікою, що в повсякденному житті може приносити певні незручності. Принаймні до моменту звикання і смиренності. Гравіювання на металевих кнопках, які рядами виставлені на центральній консолі, вкрай важко розпізнати. Потрібно просто запам’ятати, яка кнопка за що відповідає. А там, серед іншого, склопідйомники. Так-так – те, за що багато років лаяли бюджетні Dacia/Renault, і що румуни в решті решт виправили, повернувши склопідйомники на двері, французи з DS взяли і повторили. Красиво, згоден, але ну дуже незручно.

Ще одне красиве, але незручне рішення – використання глянцевих кнопок під екраном мультимедійної системи. У сонячну погоду вони відблискують, роблячи малюнки на кнопках нечитабельними. Знову ж, щоб це не дратувало, потрібно запам’ятовувати і звикати.

А ще матеріал оздоблення сидінь… Він у тестовій машині настільки дизайнерський, що схожий за своєю фактурою на рибну луску. Все б нічого, але іноді виникає відчуття руху «проти шерсті», якщо ви розумієте, про що я. Не впевнений, але цілком можливо, що дівчата можуть зіткнутися з проблемою затяжок на колготах. Тому просто порада – перш, ніж вибрати матеріал оздоблення сидінь для свого DS 3 Crossback, обов’язково його відчуйте і переконайтеся, що він вам дійсно підходить.

Про другий ряд і багажник (350 літрів) багато говорити немає сенсу. Місця там замало, але це аж ніяк не недолік, а лише особливість будь-якого компактного автомобіля.

Знов про хороше

Є про що поговорити в контексті поведінки DS 3 Crossback на дорозі. Дизайнерські матеріали не заважають з комфортом влаштуватися в кріслі, налаштувати все під свої потреби і відправитися в далечінь під акомпанемент 1,2-літрового трициліндрового бензинового турбодвигуна зі 155 к.с. потужності, 240 Нм крутного моменту і 8-ступеневим «автоматом» на додачу. Їде бадьоро, підхоплення за рахунок турбо відмінне завжди і всюди, та й підвіска, хоч і пружна заради гарної керованості, все одно досить комфортна для наших доріг навіть з 18-дюймовими дисками. Шумоізоляцію видатною назвати не можна, але вона в будь-якому випадку гарна для мас-маркету.

У топових комплектаціях DS 3 Crossback укомплектований безліччю помічників водієві. Працюють вони саме так, як їм належить, от тільки камера заднього виду залишила суперечливе враження. Якість зображення начебто непогана, але деформація картинки від ширококутного об’єктиву ускладнює орієнтацію в просторі. Якби не віртуальна розмітка, було б зовсім сумно.

У будь-якому випадку, керується автомобіль цікаво, задоволення на дорозі доставляє, і це найголовніше. Приємно, що і з паливом двигун поводиться дбайливо. Якщо не намагатися вичавлювати з турбомотора всі соки, але і не прикидатися овочем, тобто їздити в звичайному міському ритмі, 8 л/100 км – цілком реальний показник. На трасі при швидкості 90-110 км/год витрата палива знаходиться в межах 5,5-6,0 л/100 км, що теж цілком собі непогано.

Висновок

Вибір автомобіля – справа дуже інтимна. У кожного свої критерії, бажання і вимоги. Не всім потрібна нудна Toyota, нехай навіть вона надійна і затребувана на вторинному ринку. Іноді люди просто хочуть автомобіль-свято, який буде красивим і оригінальним, таким, що піднімає настрій у щоденних поїздках міськими пробками. Їм потрібен не великий багажник або безглуздий в більшості випадків повний привод, а стильний аксесуар. Ось це і є найвлучніше визначення DS 3 Crossback.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.