Купуючи новий автомобіль, сьогодні треба визначитися не тільки з кольором та комплектацією, а й з типом силової установки – бензин, дизель, гібрид? Актуальна генерація Ford Kuga пропонує всі варіанти (дизель ми колись тестували), але сьогодні говоритимемо саме про гібрид як про найновішу версію цього кросовера в Україні. Нам він дістався у комплектації ST-Line X.
Варто відзначити, що Ford Kuga має ще й три варіанти гібридів – м’який (MHEV), повний (FHEV) та плагін (PHEV), але в Україні пропонується лише FHEV як золота середина, тому що м’який є фактично профанацією заради екологічних норм, а плагін потребує додаткових маніпуляцій із заряджанням, до того ж він аж надто дорогий.
Отже, під капотом нашого Kuga Hybrid встановлений 2,5-літровий бензиновий агрегат, який працює в парі з електродвигуном. У нашому розпорядженні є 190 к.с., ця силова установка чудово підходить для кросовера середнього розміру. Прискорення з місця до «сотні» не приголомшливе (9,5 секунди), проте Kuga Hybrid в цілому дуже ефективний та приємний у керуванні автомобіль.
Наші спостереження показують, що в міських умовах приблизно 30 відсотків відстані автомобіль долає на електротязі (про це інформує спеціальний лічильник, а також є поради щодо правильного гальмування для максимально ефективної рекуперації енергії). В салоні при цьому дуже тихо. Але ще важливіше, що середня витрата пального складає трохи більше ніж 6 л/100 км, що дуже й дуже непогано.
Kuga в комплектації ST-Line X – це не м’який кросовер, який розхитується на високій швидкості та валиться на бік у поворотах. У нього доволі пружна підвіска, яка задовольнить водіїв, яким подобається «гостра» поведінка шасі, швидкі та точні реакції. Це не спорт в чистому вигляді, але з таким натяком на нього, щоб не приносити в жертву комфорт. А ще приємно здивувало, що безступенева коробка передач eCVT ані трохи не ледача – швидко перекидає оберти відповідно до положення акселератора й не виє при цьому, як це іноді роблять подібні трансмісії.
Треба сказати, що Kuga в нинішньому поколінні, хоч би про яку з версій не говори, в Україну не постачається в бідних комплектаціях – всі добряче напаковані сучасними системами комфорту та безпеки. Якщо в цілому, то це просторий та комфортний автомобіль, з гарною ергономікою та якісними матеріалами оздоблення. У версії ST-Line X ми також отримуємо кілька доповнень у вигляді червоних швів на оббивці та інших передніх сидінь, які, втім, могли б мати більш розвинену бічну підтримку. Зовні ST-Line X можна впізнати за «гострішими» бамперами, іншою решіткою радіатора та двома патрубками вихлопної системи.
Багажник у Kuga Hybrid не рекордний у своєму класі (486 літрів), але непогано регульований. Його розмір і кількість місця для ніг задніх пасажирів можна збільшувати або зменшувати, пересуваючи заднє сидіння. А ще дуже круто, що, відчиняючи двері, ви не подряпаєте їх і не подряпаєте автомобілі поруч, адже їх краї захищені гумовими смужками, що автоматично висуваються.
Висновок
Ford Kuga Hybrid – автомобіль, який без сумніву сподобається всій родині. У версії ST-Line X він виглядає динамічно та приємно дивує своєю керованістю. Крім того, він має просторий салон, широкий спектр обладнання та економний гібридний привід. Чого ще бажати? Тільки нижчої ціни, хоча «в середньому по лікарні» Kuga Hybrid має конкурентну ціну – від 1,4 до 1,8 млн грн (приблизно 37-47 тисяч доларів).