Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв Honda HR-V e:HEV. Очікування та реальність

Тест-драйв Honda HR-V e:HEV. Очікування та реальність

Кросовер Honda HR-V третього покоління, який незабаром офіційно дістанеться України, доступний лише в гібридному виконанні. Ми вже мали змогу протестувати його в Європі та, здається, знайшли відповіді на питання, чи варто взагалі на нього чекати та чи не розчарує він фанатів Honda?

Перший HR-V був дуже оригінальним, зручним кросовером з повним приводом. Друге покоління моделі виглядало як невеликий автомобіль, який загубився в натовпі інших, набагато привабливіших кросоверів. Що ж являє собою нове покоління? Насправді це складно пояснити, тому що під цілком повсякденним кузовом (якби не значок на решітці радіатора, він міг би стати моделлю будь-якої марки) криються дуже оригінальні технічні рішення. Інженери японської марки, на відміну від дизайнерів, мали сміливість піти своїм шляхом.

На фотографіях новий HR-V виглядає набагато краще, ніж у реальному житті. Це не той випадок, коли є чим похизуватися перед сусідами або колегами по роботі. Він навіть дещо незграбний зовні, зате пропонує багато простору всередині та гнучкість у використанні інтер’єру – майже неперевершену в цьому класі. Якщо ви шукаєте автомобіль не тільки для повсякденних поїздок містом, але й такий, в який поміститься спортивний інвентар, велика коляска для дитини, собака, велосипед – новий HR-V може вам сподобається.

Задній диван можна скласти (повністю або частково), отримавши абсолютно рівну підлогу. Якщо ви ще не чули про «хондівську» систему Magic Seat, вам сподобається цікавий спосіб підняття задніх сидінь – замість пасажирів ви зможете перевозити, наприклад, пральну машину або телевізор. Інші цікаві деталі: штора, яка приховує вміст багажника, прикріплена тільки до люка, тобто ніколи не заважає, а ще здивувала система електроприводу п’ятих дверей з затримкою. Перш ніж потягнути щось важке з багажника, натискаємо кнопку закриття дверей, але система спрацює тільки тоді, коли ви відійдете від машини, тобто немає потреби маневрувати з багажем, немає ризику, що двері вдарять вам по голові – ідеальне рішення!

Матеріали оздоблення та якість складання салону нового HR-V дуже високі. У цьому сенсі Honda може конкурувати навіть з автомобілями преміумкласу. Фізичних кнопок також не бракує. Дисплеї високої якості. Дуже цікава система вентиляції, яка забезпечує приплив повітря без неприємних протягів.

Створений для спокійної їзди

Як вже було сказано, тепер Honda HR-V доступна лише в гібридному виконанні, й це абсолютно безкомпромісний гібрид! Теорія виглядає доконало: трансмісія автоматично перемикається між різними режимами їзди – на низьких швидкостях і при невеликому навантаженні HR-V їде на електриці, при відсутності живлення переходить в гібридний режим, в якому ДВЗ працює як генератор, який використовується електродвигуном. Це дозволяє атмосферному бензиновому агрегату працювати в оптимальних умовах, і, наприклад, при русі на постійній високій швидкості двигун внутрішнього згоряння підключається до трансмісії та передає тягу безпосередньо на колеса.

На жаль, на практиці (в умовах нервового міського руху або на довгих маршрутах швидкими трасами) переваги такого рішення не настільки помітні, як можна було б очікувати. Досвід водіння нового HR-V дещо подібний до… старих гібридів Toyota, оснащених трансмісією eCVT. Хоча машина рухається тихо, приємно котиться на низьких швидкостях, спроба їздити динамічніші закінчується не дуже чемною поведінкою бензинового двигуна – він виє та неприємно вібрує. Та й в цілому продуктивність автомобіля нижче середньої в цьому класі – максимальна швидкість всього 170 км/год, а розгін до 100 км/год займає не менше 11 гучних секунд.

Дивно, але ідентично побудований привод Honda Jazz здається більш ефективним. Зате підвіска та рульове управління справляють приємне враження. Автомобіль відчувається легким, хоча насправді це ілюзія.

З витратою палива може бути по-різному. За нормальних умов водіння, без урахування особливостей приводу, можна розраховувати на 6-6,5 л/100 км. Якщо морочитися й постійно слідкувати, щоб привод завжди працював в оптимальних умовах, витрату пального можна зменшити приблизно на 1-1,5 л/100 км. Є машини схожого розміру, де подібних параметрів можна досягти з набагато меншими зусиллями та ресурсами.

Висновок

Навіть у гарних кухарів іноді виходять посередні страви, хоча вони використовують лише найкращі інгредієнти. Honda HR-V сповнена цікавих рішень, має дуже практичний салон, але зовні виглядає так собі, та і їде без азарту. А коштує мінімум 956 900 грн. За ці гроші не важко знайти автомобіль цікавіший.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img