Кросовер Peugeot 3008, актуальна генерація якого випускається з 2016 року, одразу викликав жвавий інтерес до себе через дуже привабливий дизайн і гарне співвідношення ціни та оснащення. У 2020 році модель пережила невеликий рестайлінг, але темою сьогоднішньої розмови буде не це, а найпотужніша, найтехнологічніша та найдорожча версія моделі – 300-сильний повноприводний розетковий гібрид.
Отже, потужність тестового гібрида – 300 к.с. Це стало можливим завдяки трьом двигунам – 200-сильному бензиновому та 110-сильному електричному, які передають крутний момент на передні колеса, а також 113-сильному електромотору, який віддає 166 Нм на задні колеса. Коли водій натискає «газ» до підлоги, всі три двигуни працюють одночасно, завдяки чому доволі важкий автомобіль (1833 кг) досягає першої «сотні» за 5,9 секунди. Це швидше, ніж хот-хетч Volkswagen Golf GTI! Та що там – це швидше, ніж Porsche Macan з 2,0-літровим бензиновим двигуном! Непогано для «звичайного французького кросовера», га?
Але тут варто сказати, що Peugeot 3008 Hybrid4 не має механічного з’єднання між осями і є велика різниця в крутному моменті, який подається на кожну вісь. З іншого боку, це означає, що, коли немає потреби, окремі двигуни можна вимикати заради економії пального. І нехай тут є навіть спеціальний режим 4WD, а також помічник при спуску з гори, це все ще «цивільний» кросовер. Він допоможе вам вибратися з засніженого паркінгу або ще з якоїсь незначної дорожньої халепи, але не варто заганяти його в багнюку.
Здається, всі давно зрозуміли, що гібрид, навіть розетковий, – це не про економію пального як таку. Проте, повністю заряджена батарея ємністю 13,2 кВт-год «за паспортом» дозволяє проїхати від 56 до 59 км. У нас по місту вийшло 45 кілометрів – менше, ніж заявлено, але все одно непогано. Можна, звичайно, спробувати електричний режим й на трасі (до 135 км/год), але тоді запас ходу складе лише декілька кілометрів.
Коли запас енергії з батареї вичерпано, Peugeot 3008 Hybrid4 починає працювати як класичний гібрид. По місту він споживає до 7 л/100 км, за містом – від 7 до 9 л/100 км в залежності від швидкості. Знову-таки, непогано для важкого 300-сильного кросовера, який має комфортну підвіску, впевнену стійкість як на шосейних швидкостях, так і в поворотах, «гостре» кермо – і все це під супровід або преміальної аудіосистеми Focal, або майже преміальній тиші, яка панує в салоні завдяки гарній шумоізоляції.
До речі, Peugeot 3008 Hybrid4 пропонує такий самий простір для пасажирів, як і версії з ДВЗ, а це означає, що люди, які сидять в обох рядах, подорожуватимуть з комфортом. Ті, що спереду, навіть у дуже зручних умовах, тому що гібридна версія має сидіння з функціями підігріву та масажу. Ззаду таких привілеїв немає, але місця для ніг вдосталь.
Проте тягова батарея зменшила простір багажного відділення. Він на 125 л менший, ніж у версіях з ДВЗ, але з об’ємом у майже 400 л ви все одно зможете покласти в нього свій багаж.
Висновок
При першому погляді здається, що у Peugeot 3008 Hybrid4 фактично немає недоліків – він має гарний вигляд, оснащений на рівні преміальних моделей, та ще й вміє швидко їздити. Але насправді головний недолік цього кросовера ми знайшли ще до тесту – коштує він майже два мільйони гривень, тобто 50 с гаком тисяч доларів. Шок!