Тест-драйв Peugeot 5008. Сімейний на 100%

Peugeot 5008 відрізняється від інших зовнішнім та внутрішнім дизайном і являє собою практичний кросовер з динамічним двигуном. Невже ця модель, яка в минулому році пережила рестайлінг, не має слабких місць?

Peugeot 5008 першого покоління був класичним компактвеном. З плином часу мода на автомобілі еволюціонувала, а слідом за нею й Peugeot 5008 перетворився на кросовер. Однак, хоча вподобання водіїв щодо зовнішнього вигляду змінилися, очікування щодо практичності – ні. Тому 5008-й зберіг функціональні гени свого попередника, які не змінилися навіть зараз, після підтяжки обличчя.

Рестайлінговий Peugeot 5008 має характерну, виразну передню частину, дизайн якої не дозволить сплутати цю машину з дорестайлінговою. Домінантним акцентом є світлодіодні фари, які з одного боку оздоблені денними ходовими вогнями, а з іншого – поєднані з решіткою без рамки.

Функціональність автомобіля відбита у просторому салоні, який можна налаштувати різними способами завдяки відкидним та зсувним сидінням другого ряду. Крім того, Peugeot 5008 має ще й третій ряд сидінь, які ховаються під підлогою, коли вони не потрібні. Однак будьте обережні – як і у суперників, на цих місцях затісно, тому тут буде комфортно лише дітям.

Peugeot 5008 сподобається водіям, які цінують оригінальність в дизайні інтер’єра. Тут ми маємо, наприклад, маленьке сплющене зверху і знизу кермо, розташовану над ним цифрову панель приладів (після рестайлінгу i-Cockpit має дещо інший вигляд) або незвичайний дизайн кнопок. На жаль, деякі функції автомобіля активуються за допомогою нового 10-дюймового сенсорного екрана, і вам доведеться вивчати його досить складне меню.

У найпотужнішій наявній версії Peugeot 5008 має 180 дизельних «конячок» і 400 Нм крутного моменту з 2-літрового турбодвигуна. Якщо за допомогою кнопки «Drive Mode» вибирати режим Sport, кросовер жваво зреагує на торкання педалі акселератора, машина негайно рушить з місця й досягне позначки у 100 км/год за 9,2 секунди. Шкода лише, що плавність ходу дещо порушується 8-ступеневою автоматичною коробкою передач – іноді вона нерішуче перемикає передачі, а потім відчуваєш певну затримку. Зате витрата палива приємно вражає: у місті можна отримати до 6 л/100 км, за містом – ще менше.

Оптимально налаштоване шасі ефективно гасить нерівності та запобігає надмірним нахилам кузова під час проходження поворотів, а кермо можна назвати дуже точним і «гострим» навіть в стандартному режимі їзди. Але якщо бажаєте більше впевненості, виберіть згаданий вже спортивний режим – кермо повертатиметься з більшим опором і дозволить ще краще відчувати автомобіль, отримуючи задоволення від водіння.

Висновок

Як сімейний автомобіль, Peugeot 5008 працює на 100%. Просторий салон можна налаштувати різними способами, багажник місткий, стандартне обладнання вже включає 7 місць, а оснащенню топової версії позаздрять деякі автомобілі преміумкласу. Динамічний двигун та комфортна підвіска – це також вагомі причини бути задоволеним. Навіть не можемо вигадати, про що можна було б пошкодувати, віддавши гроші за цей автомобіль.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.