Тест-драйв Toyota Highlander Hybrid. Великий та ефективний

При довжині майже п’ять метрів Highlander може прийняти на борт до семи людей. Він має не лише класичний ДВЗ, але й економічний гібридний привод. У цьому тесті ми перевіримо, наскільки нова генерація кросовера Toyota Highlander зручна для великої родини.

Незалежно від комплектації, у Highlander стандартні три ряди сидінь. Люди, що сидять у першому, відчувають себе розкішно. Вони мають не лише повну свободу рухів, але й сидять на просторих шкіряних кріслах, які не тільки обігріваються, але й вентилюються. Пасажири другого ряду також не повинні скаржитися. Тримісний диван з регульованим кутом нахилу спинки не менш комфортний, з підігрівом (окрім центральної частини), а влітку всім сподобається третя зона клімату. В підлозі багажника є ще два крісла, які легко розкладаються. Вони зовсім не маленькі, але дорослим подорожувати на них геть не зручно через низьку посадку та складнощі входу/виходу.

Якщо відправитися у подорож всімох, у вашому розпорядженні буде 268-літровий багажник. Тому, або забудьте про поїздки такою компанію, наприклад, в Карпати, бо вам нікуди буде запхати багаж усіх пасажирів, або заздалегідь потурбуйтеся про додатковий багажник на кришу. А може й про причіп, бо Highlander може тягнути за собою навіть двотонні причепи з гальмами.

Подорож уп’ятьох – це безпроблемне перевезення багажу (658 л). Коли треба буде використати Highlander для транспортування довгих речей, за умови наявності на борту не більше двох людей отримаєте рівну підлогу довжиною 1,8 м та об’єм багажного відділення у 1909 літрів.

Майже 5-метровий позашляховик важить понад дві тонни. Його гібридний привод потужністю 245 к.с. (0-100 км/год за 8,5 секунди), який складається з трьох двигунів, добре справляється з цією масою. 2,5-літровий бензиновий двигун і більш потужний електромотор (134 кВт) направляють крутний момент на передні колеса, а слабший електричний агрегат (40 кВт) передає його на задні колеса.

Коли в нормальних умовах спокійної їзди працює тільки передній привод, бензиновий двигун економно витрачає пальне. Коли ж передні колеса мають проблеми з тягою при слизькому старті, задній електромотор миттєво допомагає. Але варто пам’ятати, що система AWD-i найкращим чином працює лише на асфальті та легкому бездоріжжі, тобто цей автомобіль створювався не для підколювання важких позашляхових перешкод. Для цього у Toyota є інші моделі, тоді як Highlander має хорошу динаміку, він дуже тихий і, що важливо, надзвичайно ефективний: середнє споживання пального – лише 6,5 л/100 км, а у місті можна отримати навіть менший показник. При цьому варто відзначити неймовірну підвіску, яка поглинає майже всі можливі дефекти дорожнього покриття. Суперкомфортна!

Чи є у Toyota Highlander якісь недоліки? Звичайно! Увімкніть задню передачу і ви побачите погану якість зображення з камери заднього виду. Не всім також сподобається робота безступеневої трансмісії e-CVT, яка тримає двигун на високих обертах, дратуючи вухо під час динамічного прискорювання. Цей звук, однак, тимчасовий, на трасових швидкостях вдається насолоджуватися тишею всередині автомобіля або високоякісним звуком від JBL, якщо комплектація це передбачає.

Висновок

За габаритами та функціональністю Toyota Highlander може конкурувати з Audi Q7, Mercedes-Benz GLS та BMW X7. Однак це не преміальна модель, тому вона коштує дешевше і має менш спортивний, більш спокійний, сімейний характер. Highlander не їздить так само спритно, як його конкуренти, але за витратою пального він неперевершений.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.