Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоЧому не варто купувати вживану Alfa Romeo 166

Чому не варто купувати вживану Alfa Romeo 166

Якщо ви хочете, щоб ваша машина виділялася в потоці, але при цьому коштувала недорого, щоб була досить місткою і практичною, а по керованості переплюнула більшість однокласників, купуйте Alfa Romeo 166. Правда, у неї є проблеми з надійністю…

Цих моделей на вторинному ринку небагато, але вибрати є з чого – власники Alfa Romeo 166 люблять свої машини та бережуть їх. До цих великих італійських седанів у наших водіїв особливе ставлення – завдяки стильній зовнішності, вишуканим ходовим якостям і доступності їм прощається багато.

Автомобіль випускався тільки в кузові седан. На нього спочатку встановлювалися бензинові мотори: 2-літрова «четвірка» (150 к.с.), три V6 об’ємом 2,5 л (188 к.с.), 3,0 л (220 к.с.) і 2,0 л з турбонаддувом (205 к.с.). Був і 5-циліндровий 140-сильний турбодизель об’ємом 2,4 л. Коробки передач – механічна 6-ступенева, а також 4-ступеневий «автомат». Після рестайлінгу лінійка моторів постійно змінювалася.

Динаміка і стиль

Зовнішній дизайн Alfa Romeo 166 можна описати як стильний і динамічний, інтер’єр гідний тих самих епітетів. Салон просто сповнений спортивного духу. Центральна консоль повернена в сторону водія, а високий тунель розділяє внутрішній простір на два окремих кокпіти. Цьому ж стилю відповідають хромовані обідки приладів і круглі сопла системи вентиляції.

Крісла з розвиненою бічною підтримкою не залишають жодних сумнівів в тому, що автомобіль створений для активної їзди. Зручно влаштуватися за кермом дозволяє великий набір регулювань сидінь.

«Порожніх» Alfa Romeo 166 не буває. Їх оснащення безпосередньо залежало від двигуна: чим більше його об’єм, тим багатше комплектація. У базову версію (мотор – 2,0 л) входили ABS, чотири подушки безпеки, бортовий комп’ютер, електропакет (вікна та дзеркала з підігрівом), протитуманні фари, клімат-контроль і аудіосистема. 2,5-літрова модифікація доповнювала список обладнання литими дисками, а кермо і важіль КП були обтягнуті шкірою. Варіант з 3-літровим V6 оснащувався протибуксувальною і навігаційною системами. Нерідко зустрічаються старі 166-і зі шкіряним салоном та ксеноновими фарами.

Заради швидкості

Ім’я Alfa Romeo говорить саме за себе – воно асоціюється з автомобільними перегонами. 166-а як найкраще підходить для далеких вояжів. Ареал її проживання – швидкісні магістралі та автобани з достатком поворотів. Тільки тут повною мірою можна оцінити прогресивне шасі, в якому багато елементів (важелі та тяги) замість звичайних сайлентблоків мають кульові з’єднання. Таке рішення, запозичене зі світу автоспорту, забезпечує важкій Alfa бездоганну поведінку на дорозі, гарантує дуже швидку і чітку реакцію на кермо. До речі, ці деталі досить довговічні.

Але цього не скажеш про інші елементи шасі. Приблизно кожні 40 000-50 000 км доведеться оновлювати кульові опори разом з важелем і двома сайлентблоками. Правда, деталі не дуже дорогі. Зі стійками та втулками стабілізаторів поперечної стійкості проблем немає. Так само живучі рульові тяги та наконечники.

Головне – мотор

Без потужного мотора спортивний автомобіль що птах без крил, а в Alfa Romeo 166 вони дуже щедрі на віддачу. Однак на старих машинах надійність двигунів дорого обходиться. Вона в першу чергу залежить від якості сервісу. Так, свічки з платиновими електродами служать в середньому 50 000 км. Ремінь газорозподільного механізму в українських умовах бажано міняти кожні 60 000 км, і цим побажанням краще не нехтувати.

Щоб уникнути перегріву рекомендується періодична промивка радіаторів двигуна і кондиціонера. Для цього доводиться демонтувати бампер і радіатори. Чистити їх треба з урахуванням засмічення стільників, але не рідше одного разу на два роки заодно з заміною охолоджувальної рідини.

Що з коробками?

Механічні 6-ступеневі коробки та автомати фірми ZF надійні. Правда, на найстаріших екземплярах вони можуть бути порядком зношені. Наприклад, в «механіці» може виявитися розбовтаним механізм вибору передач. З АКП набагато складніше. На Alfa, як правило, повільно не їздять, тому автомати нерідко бувають «вбиті». Відповідно, при покупці діагностика агрегатів вельми необхідна. В іншому випадку є загроза потрапити на дорогий ремонт або заміну.

Переваги та недоліки

+ Низька вартість, непогані споживчі якості, відмінна керованість.

Невисока надійність, нестача оригінальних запчастин, малий ресурс деталей шасі.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.