Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоЧи варто купувати вживаний Infiniti FX

Чи варто купувати вживаний Infiniti FX

Ви молоді душею та тілом, поки що не обтяжені великою родиною, непогано заробляєте і хочете їздити на потужній, яскравій, зухвалій машині, але BMW X6 або Mercedes GLC AMG вам не по кишені? Тоді, можливо, ви знайдете свою мрію разом з Infiniti FX. Щоб зрозуміти, чи може цей кросовер стати заміною «німцям», звернемося до власників моделі та послухаємо, що вони говорять про свої машини.

Вперше Infiniti FX був показаний на автосалоні в Нью-Йорку у 2002 році – автомобіль, оснащений потужними V6 та V8, був орієнтований на північноамериканський ринок. Але саме з цієї моделі розпочалася активна експансія Infiniti на ринки Старого світу. Технічно кросовер з заводським кодом S50 був побудований на задньопривідній платформі Infiniti FM з поздовжнім розміщенням силового агрегату й отримав повний привод, повністю незалежну підвіску і потужні двигуни.

Але нас цікавить друге покоління Infiniti FX (заводський код S51), що з’явилося у 2008 році. До цього часу модель встигла здобути всесвітню популярність, й концерн змістив акцент ринкової активності з Північної Америки на Європу. Саме тому майданчиком для прем’єрного показу було обрано Женеву. Від попередника автомобіль успадкував V-подібну 3,5-літрову «шістку» VQ35HR, але потужність цього двигуна була підвищена з 280 до 307 к.с. Крім нього під капотом прописався новий V8 VK50VE потужністю 400 к.с., а у 2009 році гаму моторів поповнив «європейський» V6 VQ37VHR на 3,7 літра та 333 к.с. У парі з цими двигунами працювали класичні 7-ступеневі гідромеханічні коробки RE7R01A (з 3,5- та 3,7-літровими «шістками») та RE7R01B (з п’ятилітровим V8). Крім того, було радикально перероблено передню підвіску: замість стійок MvPherson з’явилися здвоєні А-подібні важелі.

У 2010 році гаму двигунів поповнив V-подібний 6-циліндровий турбодизель V9X об’ємом 3,0 літра, здатний розвивати 238 к.с. і 550 Нм крутного моменту. Цей двигун, призначений спеціально для європейських ринків, став першим дизелем на автомобілях Infiniti. Уся лінійка сімейства Infiniti FX мала дуже багате оснащення, а версія FX50S оснащувалась системою активного підрулювання задніх коліс.

Історія моделі FX закінчилася у 2014 році: автомобіль отримав позначення QX і випускався ще три роки. По суті, машина не змінилася, тому все сказане нижче цілком можна екстраполювати й на QX70.

Перш ніж приймати рішення про придбання FX, радимо відкрити п’яті двері, уважно подивитися на багажний відсік і переконатися, що його об’єм відповідає скоріше компактному хетчбеку – всього 376 літрів. Не дуже тішить власників і місткість салону, особливо другого ряду. Але найбільше засмучує конфігурація та розмір задніх дверей – вузькуваті. Проте майже 100% власників висловлюють у своїх відгуках повне задоволення комфортом у салоні, насамперед – для водія та передніх пасажирів.

Для першого покоління FX (S50) була характерна проблема гальм в цілому та гальмівних дисків зокрема, і вона перекочувала на друге покоління. Скаржаться на слабку ефективність та недовговічність. Доводиться або постійно займатися проточуванням гальмівних дисків та заміною гальмівних колодок, або витратитися на покупку спортивних комплектів гальм на передні колеса. А ось власники FX50 відзначають іншу проблему: десь при 60% зношування колодок починає моргати лампочка несправності гальмівної системи, при цьому рівень гальмівної рідини залишається в нормі. І все б нічого, але через кілька секунд відключається стабілізація та механізм підрулювання задніх коліс.

Ще одна проблема, яка пов’язана з бензиновими атмосферними двигунами VQ35HR та VQ37VHR, – паперові прокладки масляних каналів. Приблизно до 200 000 км ці прокладки може видавити з наступним неминучим масляним голодуванням і важкими наслідками: двигун починає швидко вбивати сам себе, і фінальним акордом зазвичай стає задир колінвала. Все це обтяжується тим, що мотори не мають датчиків рівня оливи, і його наявність та стан можна оцінити, лише зазирнувши під капот і витягнувши щуп.

У багатьох відгуках згадується жорстка підвіска Infiniti FX. Різна лише оцінка цієї жорсткості. А ось лобове скло власники вважають надто «м’яким» – йде тріщинками, сколи з’являються навіть від маленьких камінців. Погіршує ситуацію і те, що конструктори відмовилися від форсунок омивача на склоочисниках, як на першому поколінні FX: там рідина надходила безпосередньо на гумки, що виключало кілька помахів сухим склом. На машинах покоління S51 стоять форсунки звичайного типу, та ще й працюють вони не найкращим чином.

Переважна більшість власників усвідомлює, що під капотом їхніх автомобілів сидить цілий табун, і його треба годувати. Але задоволені паливною економічністю лише власники дизельних FX30d. А ось власники FX35 відверто відносять витрату пального до суттєвих мінусів. Воно і зрозуміло: потужність менша, динаміка гірша, ніж у FX37 (і тим більше ніж у FX50), а витрата майже така сама! У принципі, всі готові зійтись на цифрі 17 л/100 км, але багато хто стверджує, що буває і значно більше. А ось власники п’ятилітрових FX50, як правило, пальне особливо не обговорюють. Знали, на що йдуть. Відповідно, і витрата близько 20 л/100 км сприймається ними спокійно.

Найголовнішою перевагою Infiniti FX власники всіх моделей сімейства вважають надійність та запевняють, що при якісному обслуговуванні автомобіль виходжує до 300 000 км без жодного серйозного ремонту. І все ж таки на ринку вистачає автомобілів із сумнівними документами, зі скрученим пробігом, і просто «вбитих», хоча б тому, що такі автомобілі беруть саме для того, щоб ганяти, і ганяють їх і у хвіст, і в гриву, далеко не завжди дотримуючись правил обслуговування. А ще при покупці слід ретельно перевіряти машину на кримінал – ці авто часто викрадали, перебивали VIN, оформляли фальшиві документи.

Звичайно, можна привести до ладу і «вбитий» екземпляр, але це вимагатиме вельми серйозних вкладень. Займатися доведенням «втомленої» машини до стану «майже нової» ми б порадили лише тим, у кого є величезне бажання мати саме цей автомобіль, хто може багато операцій зробити самотужки, готовий витрачати час на пошук потрібних компонентів за відносно доступною ціною. Але той, хто подолає всі проблеми, отримає за свою працю солідну винагороду – швидкий, потужний, яскравий та стильний автомобіль, який не тільки даруватиме драйверські емоції, але й протягом тривалого часу не вимагатиме особливих вкладень.

До речі, ви маєте можливість придбати чашку з фотографією Infiniti FX або інші брендовані аксесуари Infiniti у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img