Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоMitsubishi Space Star. Що це таке і чи варто купувати його на...

Mitsubishi Space Star. Що це таке і чи варто купувати його на вторинці?

Mitsubishi Space Star, так само як і Carisma, на платформі якого він побудований, випускався в Голландії. Що це за компактвен такий і чи варто взагалі звертати на нього увагу на вторинному ринку?

На нашому вторинному ринку є як автомобілі, які прибули з Німеччини, так і ті, що придбані в Україні новими через офіційну дилерську мережу. Останні краще, оскільки у них підвіска була адаптована до наших умов експлуатації. Та й родовід такої машини відстежити простіше.

На Space Star застосовувалися мотори об’ємом 1,3 л (86 к.с., з 2002 року – 82 к.с.) та 1,6 л (98 к.с.), а також 1,8-літровий, потужністю 112 або 122 к.с. з безпосереднім уприскуванням бензину. Останній досить рідко можна зустріти під капотом старих Space Star, мабуть, через його високі вимоги до якості палива і капризи в експлуатації. Дизельних компактвенів Mitsubishi Space Star й зовсім одиниці. Стандартна коробка передач – 5-ступенева «механіка», а 4-ступеневий автомат пропонувався для 1,6- та 1,8-літрового моторів.

Просто, практично

Салон Mitsubishi Space Star особливо просторим не назвеш, проте для чотирьох дорослих автомобіль дуже зручний. На передніх сидіннях вільно можуть розташуватися люди навіть великої статури. Крісло забезпечує водієві високий рівень комфорту, правда, тільки за умови, що він не вище 185 см, – поздовжнього переміщення сидіння трохи не вистачає.

Задній диван вміщує трьох пасажирів, але в далекій поїздці їм буде тісно, ​​зате місця над головою вистачить усім. А якщо коліна пасажирів впираються в спинки передніх крісел, диван можна відсунути й сидіти, закинувши ногу на ногу. Він переміщується вперед-назад. Але забезпечити простір для задніх пасажирів можна лише при порожньому багажнику.

Базова комплектація багатством не відрізняється. Так, стандартна версія Mitsubishi Space Star (з мотором 1,3 л) включає тільки ABS, фронтальні та бічні подушки безпеки (у наших версій – одна або дві), а також тоновані скла. Однак на вторинному ринку більше машин, додатково оснащених кондиціонером і електроприводом передніх скел і дзеркал з підігрівом, причому на деяких екземплярах можна знайти литі колісні диски.

Автомобіль з базовим мотором об’ємом 1,3 л не може похвалитися хорошою динамікою. Він відверто заслабкий. Оптимальним для Space Star є 1,6-літровий мотор. До речі, обидва двигуни близькі конструктивно та однаково надійні. Основні витрати припадуть на систему запалювання, в якій через 40 000-50 000 км пробігу буде незайвим почистити систему уприскування. Симптоми такого забруднення проявляються в нестабільній роботі мотора: він немов тремтить і конвульсивно смикається, особливо при наборі обертів. Кожні 10 000-20 000 км доведеться міняти свічки запалювання, інакше можуть вийти з ладу котушки запалювання і високовольтні дроти. Не рідше одного разу на два роки рекомендується чистка радіаторів двигуна і кондиціонера. В іншому випадку силовий агрегат перегріється, що може привести до викривлення головки блоку.

Механічна 5-ступенева коробка передач служить досить довго. На найстаріших екземплярах буває розбовтується важіль КП. Правда, після копійчаної заміни втулок чіткість перемикання передач повністю відновлюється. Фірмові 4-швидкісні автомати INVECS-II, які адаптуються до стилю водіння, апріорі довговічні й за великим рахунком безпроблемні. Їх профілактика зводиться лише до заміни трансмісійної рідини.

У підвісці до 60 000-70 000 км пробігу зазвичай доводиться міняти стійки та втулки передніх стабілізаторів. Амортизатори, як правило, переживають рубіж у 100 000 км. Передні кульові опори виходять з ладу в тому випадку, якщо порвуться їх пильовики, а важіль краще ставити оригінальний. Тому краще вчасно потурбуватися заміною пильовика.

Переваги та недоліки

+ В міру просторий салон, відмінна керованість, гарна ремонтопридатність.

Бідна базова комплектація, посередня шумоізоляція, примхливий 1,8-літровий двигун.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.