Наскільки надійний вживаний Nissan Micra III

Довгий час у нас вважалося, що маленькі автомобілі небезпечні – вони не зможуть захистити екіпаж у випадку аварії. Сюди ж приплюсовували і їх нібито низькі надійність і довговічність. Насправді це не так. Вживаний Nissan Micra третьої генерації готовий це довести.

Автомобіль був побудований на уніфікованій платформі Renault-Nissan, а вперше його показали восени 2002 року. У виробництво модель пішла через кілька місяців, у січні 2003-го, у вигляді трьох- і п’ятидверного хетчбеків. У 2005 році гамму кузовів поповнив кабріолет.

Недитячий арсенал

У лінійці моторів спочатку були бензинові «четвірки» об’ємом 1,0 (65 к.с.), 1,2 (65 і 80 к.с.) і 1,4 л (88 к.с.). Турбодизелі представлені парою 1,5-літрових агрегатів потужністю 65 і 82 к.с. Стандартно машина оснащувалася 5-ступеневою механічною коробкою передач. На замовлення пропонувався 4-діапазонний «автомат». Наші офіційні дилери продавали Micra тільки з бензиновими моторами 1,2 (65 і 80 к.с.) і 1,4 л (88 к.с.), зате з обома коробками передач. Потужності цих силових агрегатів цілком достатньо для легкої машини.

Мала штучка червінчик, а ціна велика

На вторинному ринку переважають дилерські автомобілі, але трапляються й екземпляри, привезені з Європи. При скромних зовнішніх розмірах Nissan Micra дуже просторий всередині. За кермом буде зручно навіть найвищій людині. Правда, при регулюванні водійського крісла підіймається та опускається тільки задня частина подушки, а кермо переміщається лише по висоті. Ззаду зручно тільки вдвох – третій тут буде зайвим.

Вживану Micra можна підшукати укомплектованою на будь-який смак. Вона продавалася у нас у версіях Comfort, Luxury і Tekna. В базовий варіант Comfort входили ABS, дві подушки безпеки, електропідсилювач керма, сервоприводи передніх скел і дзеркал з обігрівом. Кондиціонер був доступний з 80-сильним двигуном 1,2 л.

Виконання Tekna (з мотором 1,4 л) пропонували з чотирма подушками безпеки, клімат-контролем, литими дисками, датчиками дощу, протитуманними фарами та аудіосистемою з CD-чейнджером. Виконання Luxury було доступно виключно з «автоматом» і велюровим оздобленням салону.

З гідністю

4-циліндрові 16-клапанні мотори Nissan Micra оснащені електронною педаллю газу і механізмом зміни фаз газорозподілу на впуску. Двигуни також оснащені ланцюгом в приводі ГРМ. Все б добре, але ланцюг, який вважається довговічним, нерідко розтягувався, та так, що «йшли» фази, і мотор відмовлявся заводитися. Бували випадки і його обриву.

Згодом приходить в непридатність гідромуфта зміни фаз. Двигуни також схильні до підвищеного споживання масла – його витрата може досягати 500-600 г на 1000 км. Після 100 000 км пробігу від нашого палива пошкоджуються датчики масової витрати повітря і кисню. На машинах з великими пробігами також є ймовірність виходу з ладу нейтралізатора.

До механічної (виробництва Renault) та автоматичної (Nissan) коробок передач серйозних претензій немає. Головне – дотримання регламенту по заміні рідини кожні 60 000 км. У підвісці витратні матеріали – стійки та втулки стабілізатора, які змінюють через 20 000 і 50 000 км. У групі ризику також підшипники амортизаторних стійок і маточин коліс. У рульовому управлінні – тяги.

Переваги та недоліки

+ Висока надійність, місткий салон, гарна динаміка, широка гама моторів.

– Маленький багажник, гучні двигуни, погана шумоізоляція.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.