Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоЩо хорошого і поганого у вживаного Ford Mondeo 2000-2007

Що хорошого і поганого у вживаного Ford Mondeo 2000-2007

Під непомітною зовнішністю Ford Mondeo ховається добротний, наділений відмінними ходовими якостями автомобіль з просторим салоном і містким багажником. Вибір кузовних модифікацій невеликий, але цілком достатній. Потенційний покупець може вибирати з седана, 5-дверного хетчбека та універсала. Ну чим не бюргер – міцний середняк з Німеччини.

Агрегатна база

На Mondeo третього покоління ставили бензинові двигуни об’ємом 1,8 л (110, 125 і 130 к.с.) і 2,0 л (145 к.с.), а також 2,5- і 3-літрові V6 потужністю 170 і 226 к.с. відповідно. Турбодизелі представлені агрегатами 2,0 л (90, 116 і 130 к.с.) і 2,2 л (155 к.с.). В Україну вони офіційно не поставлялися. З 4-циліндровими моторами поєднувалася 5-ступенева «механіка», а з V6 – 6-швидкісна. 4-діапазонний автомат пропонувався для будь-якого двигуна, крім 1,8-літрового, а з V6 агрегатувався виключно 5-ступеневий «автомат».

На українській «вторинці» переважають старі дилерські Mondeo. З Європи машин третьої генерації набагато менше. До того ж на користь дилерських екземплярів говорить той факт, що офіційно в Україну поставлялися адаптовані до наших умов автомобілі.

Великий «німець»

Від більшості однокласників того часу Mondeo відрізняється просторим салоном, в тому числі на задніх сидіннях. Та й з ергономікою у нього все в порядку. Добротність виготовлення і якість матеріалів, використовуваних в оздобленні інтер’єру, заслуговують на високу оцінку.

Для Ford Mondeo з українською пропискою пропонувалося п’ять рівнів оснащення. Наприклад, початкова комплектація йшла з фронтальними та бічними подушками безпеки, кондиціонером і магнітолою. З підвищенням рівня пропорційно збільшувався перелік стандартного обладнання. Перші власники рідко купували Mondeo в базовій версії, тому на ринку частіше присутні машини, дооснащенні електропакетом, литими дисками й нерідко АКП.

Шукаємо проблеми

При виборі уживаного Ford Mondeo доцільніше віддати перевагу модифікаціям з 1,8- і 2-літровими двигунами. Вони ж і найбільш популярні. Конструктивно обидва мотори практично однакові й цілком надійні. У приводі ГРМ використовується ланцюг, термін служби якого – понад 200 000 км. Планові ТО проводяться через кожні 20 000 км, причому з обов’язковою заміною свічок. Вони можуть прослужити довше, але після зазначеного терміну велика ймовірність виникнення перебоїв з іскроутворенням. Це поступово виводить з ладу високовольтні дроти та котушки запалювання. Через наше паливо забивається фільтрувальна сітка бензопомпи, і вона перегорає.

Коробки та шасі

З 1,8-літровим двигуном агрегатувалася тільки механічна коробка. До неї претензій практично немає. Масло розраховано на весь термін служби – при ТО треба лише контролювати його рівень і стан. Зчеплення служить в середньому 100 000 км, однак разом з ним іноді доводиться міняти двомасовий маховик двигуна. Буває, течуть сальники приводів коліс. Їх заміна – справа копійчана. Але якщо проґавити, рівень масла в коробці понизиться – тоді може загудіти п’ята передача.

4-ступенева АКП спочатку «тупила» при розгоні через падіння тиску масла. Якщо перший власник свого часу не замінив вузол по гарантії, ремонт обійдеться в кругленьку суму.

На Ford Mondeo повністю незалежна підвіска: спереду – стійки McPherson, ззаду – багатоважільна з ефектом пасивного підрулювання. На універсалі задня підвіска не така, як у седана та хетчбека, – з важелями іншої конструкції. В утриманні вона помітно дорожче. На обох модифікаціях ходова досить міцна і не особливо витратна в обслуговуванні та ремонті.

Переваги та недоліки

+ Просторий салон, відмінні ходові якості та керованість, гарні споживчі властивості.

– Ненадійний 4-ступеневий автомат, не примітний дизайн, висока витрата палива у моторів V6.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.