Вторинний ринок – поле бою, де всі переваги на боці Lexus RX будь-якого покоління. Запас міцності у машини значний, а вибір гарного екземпляра зробить володіння ним необтяжливим. Так багато хто вважає, але чи все так безхмарно у випадку з Lexus RX третього покоління?
Правила вибору прості: про машину після ДТП ми не говоримо, це зрозуміло, але передньопривідний RX 270 (188 к.с.) – актив не найкращий. Ні, з надійністю двигуна 1AR проблем немає. Просто у преміального автомобіля 11 секунд до «сотні» погано зіставляється з міською витратою в 14 л/100 км. Мотор слабенький. До того ж повнопривідний RX 350 (275 к.с.) не буде принципово дорожчим.
Своєю чергою гібрид RX 450h з V6 і двома електромоторами сумарною потужністю 295 к.с. на пальному грошей вам не заощадить. І вже точно не заощадить потім, коли настане час міняти батарею. Трапляється така оказія приблизно через 10 років експлуатації автомобіля. А коштує процедура неабияк. І чим старший гібрид, тим складніше його потім «скинути».
Відгуки про кузов різняться. Більшість власників якість та товщина ЛФП влаштовує. Але є й ті, хто встиг перефарбувати п’яті двері після того, як на них «завелися» руді «черв’ячки». Двері не оцинковані. До проблем кузова можна віднести й забиті водостоки, які активно засмічуються, після чого їх слід регулярно прочищати (у сервісі). Інакше вода може просочитися в салон та підмочити килимки. Таке траплялося.
З моторами проблем не багато, всі вони, включно з гібридом, легко ходять по 200-300 тис. км без ремонту при уважному обслуговуванні. ГРМ з ланцюгом, ресурс якого не менший. У ранніх машин характерною несправністю стала течія гумового елемента масляного патрубка системи VVT-i. Потім гуму замінили на метал, і проблеми не стало. Після 100-150 тис. км починають підтікати радіатори системи охолодження. Часто власники RX скаржаться на шум під час запуску після тривалої стоянки. Проблема у муфтах системи VVT-i. Симптом на роботу двигуна не впливає, але повідомить про економію минулого власника на якісному маслі.
Звинувачувати 6-ступеневий «автомат» у нас теж немає підстав. Він вважається необслуговуваним. Але якщо раз на 80 тис. км освіжати в коробці рідину і міняти сітчастий фільтр, коробка, ймовірно, не «помре» ніколи.
Ще один сумнівний «бонус» при покупці вживаного Lexus RX – пневматична підвіска, здатна змінювати дорожній просвіт. Нею оснащувалися деякі версії. Деталі для «пневми» коштують недешево. Та воно того і не варте, оскільки стандартний варіант підвіски лише трохи жорсткіше, зате в обслуговуванні помітно доступніший.
Головна скарга щодо ходової – амортизатори. Спереду протікання трапляються вже на 50 тис. км, ззаду – після 100 тисяч. Амортизатори не дуже дорогі, навіть оригінальні. В іншому по ходовій «слабаків» немає. Натомість гальмівні колодки з дисками RX гризе з апетитом. Диски схильні до перегріву – важкий автомобіль. Причому заміна «рідних» колодок на дорожчі та просунуті, як правило, позитивного результату та економії не дає.
А так присоромити Lexus RX особливо нема за що. Не всі готові миритися з його дизайном та особливо оздобленням та організацією передньої частини салону. Зате з електрикою та численною складною електронікою проблеми виникають дуже рідко. І виділити найбільш системні з них неможливо. Хороша машина. Вона краще за інших збереже вкладені в неї при покупці чималі гроші.