Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоЩо варто знати покупцю вживаного Daewoo Nexia

Що варто знати покупцю вживаного Daewoo Nexia

Ми дуже помилялися, вважаючи, що машина, яка формально майже не змінилася з 1996 року, і це якщо не копати у глиб історії Opel Kadett, вже нікого не цікавить. Як вибрати вживану «Нексію» – це все ще дуже популярний запит в Інтернеті. І у нас є на нього відповідь…

Машина вдалася, незважаючи ні на що, а скоріше навіть всупереч усьому. В середині дев’яностих Nexia стала чи не першою народною іномаркою, яка успішно конкурувала за ціною з виробами радянської спадщини. З 1996-го її збирали в Узбекистані, з часом локалізувавши модель майже повністю. А в 2008-му, і не думаючи усувати більшість дитячих і дорослих хвороб – адже дешево, чого ви хочете, – зважилися на рестайлінг. З’явилася Nexia N150.

Можна довго іронізувати над зовнішністю, справно гниючим залізом, замерзаючими після будь-яких опадів дверними замками та іншими недоліками седану, але машина вийшла в цілому надійною. Дешевих запчастин – без обмежень, а полагодити «Ксюху» можна в будь-якому гаражі, навіть не маючи під рукою інструментів. Головне – надійний мотор.

Перший «опельовський спадок» – 75- і 85-сильні мотори – запросто пробігали без ремонту по 250-300 тис. км. Після рестайлінгу прийшла заміна – трохи більш сучасні, вже Євро-3, мотори A15SMS (86 к.с.) від Daewoo Lanos і 16-клапанний F16D3 (109 к.с.) від Chevrolet Lacetti. Гріхів за ними водиться теж не багато, якщо не брати до уваги підвищену витрату масла. У порядку речей витрата 300 грамів масла на 1000 км.

Не все так погано

Mожно реготати, але споконвічну проблему моторів Nexia – підтечі масла з-під клапанної кришки – на новому 8-клапаннику зжити так і не вдалося. Зате 5-ступенева «механіка», яка кульгає слабенькою кулісою і приводами, залишається справжнім бастіоном надійності. Головне – вибрати відповідне масло і міняти його хоча б раз в 120 тис. км пробігу. А от зчеплення працює гірше, довше «думає» і 120 тис. км вже не виходжує, обмежуючись 80 тис. км.

Ергономіка з сімдесятих сьогодні викликає посмішку.

Зате з кузовом мало що змінилося. Метал як і раніше слабкий і гниє в традиційних для Nexia місцях – по крайках задніх крил і нижніх кромках дверей. Не додало в надійності і слабеньке ЛФП. Нікуди не поділися ущільнювачі стекол, що постійно протікають, від чього дверні замки регулярно замерзають. Та й виявити після дощу воду в салоні або багажнику вважається звичайною справою.

Не приживаються

Однак машину все одно люблять. Навіть всупереч слабкій якості комплектуючих, особливо – по електриці. За що? За надійні гальма і підвіску. Свої хронічні болячки знайдуться і тут – наприклад, задні пружини лопаються навіть без особливого навантаження, але ремонт не такий вже й дорогий і досить простий. А налетіти на кругленьку суму, близько $500, можна при заміні рульового механізму. Тому, якщо рідина йде повільно йде, краще її просто потихеньку підливати, не пов’язуючись з міфічним ремкомплектом.

Багато хто скаржиться, що задній диван не складається. Що ж, це не Land Rover. Натомість якість обивки на рівні.

Зате салон, враховуючи вартість машини, на висоті. Навіть у «старичків» рідко зустрінеш сторонні звуки. А багажник просто іншим на заздрість – 510 л. Інша справа, що знайти Nexia зі справним кондиціонером – завдання складне. Не приживаються вони тут, як і багато іншого електрообладнання. Загалом, якщо грошей обмаль, а їхати треба, Nexia – варіант прийнятний: надійний і простий в обслуговуванні.

Переваги та недоліки

+ Ціна, велика кількість і вартість запчастин, простота обслуговування, мотори, трансмісія.

– Кузов, корозійна стійкість, задні пружини, вразлива проводка, слабка якість комплектуючих, електрообладнання.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.