Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоЩо варто знати про вживаний Infiniti EX

Що варто знати про вживаний Infiniti EX

Ми здивувалися, коли зрозуміли, що Infiniti EX позбавлений на вторинному ринку тієї популярності, на яку він заслуговує. Розбираємося, чому вийшло саме так, а не інакше.

У Infiniti мало моделей, які відверто провалилися на вторинному ринку. Японська марка немов створена для других, а то і третіх рук, оскільки її автомобілі з роками, стаючи відчутно дешевше, повільно втрачають свій первісний блиск. Не став винятком й Infiniti EX. У 2008 році, коли машина з’явилася в продажу, задньо- або повноприводний кросовер, а скоріше навіть хетчбек, показав себе комфортним, динамічним і відмінно керованим автомобілем. Підкачав, можливо, тільки невеликий дорожній просвіт, менше 150 мм. І лише з роками з’ясувалося, що він ще й до біса надійний.

Це дрібниці

Перші EX35 прийшли з мотором VQ35 – 3,5-літровим бензиновим V6 з розподіленим уприскуванням на 297 «коней» з моментом 343 Нм. Колись він був визнаний кращим в світі. Потужний, безвідмовний, ефективний і не дуже вимогливий до якості палива. Єдиний його каприз полягає в розбірливості до якості масла, яке найкраще міняти кожні 8-10 тис. км. Навіть його платинові свічки запросто ходять без збоїв 50 000 км і більше. Пізніше його змінив схожий 3,7-літровий 330-сильний мотор (EX37), а в 2011-му разом з ним з’явилася і менш потужна 222-сильна версія EX25 c 2,5-літровим V6. Остання не мала вражаючої динаміки, але цілком влаштовувала жіночу частину аудиторії.

Старожили сервісів Infiniti стверджують, що з люками на цих автомобілях треба бути насторожі. У старих машин не гріх при покупці перевірити люк на герметичність. До речі, високі водії відзначають незручність посадки і налаштувань регулювання керма. Тому гігантам EX не підійде.

Моторам було надано 7-ступеневий «автомат», який став, мабуть, найбільш вразливою частиною машини. Втім, в цьому був винен сам виробник, який спочатку заявив мало не про довічний ресурсі коробки. АКП почали смикатися і штовхатися вже через рік-два, поки дилери не вдалися до регулярної, раз в 30 000 км, заміни масла і дообладнання АКП радіатором охолодження.

З кузовом власники EX особливих проблем не мають. ЛФП на рівні преміальних амбіцій бренду. Ну а сколи… Куди від них дінешся? «Овочевою» їздою власники EX, як правило, не славляться. Ганяють. Ну а по дрібницям неприємності все ж зустрічаються, перевірити ці нюанси при покупці – справа не зайва. Заслабкі кришки форсунок омивача фар, буває, відвалюються. Сідає батарейка в брелоку, ламаються гачки під килимки в салоні, іржавіють повідці склоочисників.

Слабке місце салону – затісний задній диван. І зверху, і в ногах місця не багато навіть для двох.

В салоні в цілому порядок. Оснащення на рівні, виглядає все добротно і багато: дерево, шкіра. Найбільш вибагливі виявлять, що набивка передніх сидінь і бічна підтримка заслабкі для настільки швидкого автомобіля. Але це на любителя, а от шкіра ручки КП дійсно втрачає свіжість досить швидко. Є проблема із замерзанням дверних замків. Всіх чотирьох. Ліки – профілактичне мастило. Але досить імовірний і обрив троса замку, проблема часта.

Трапляються збої

Грішити на підвіску – справа невдячна. Вона тримає удар навіть на поганих дорогах. Кліренс машини не дозволяє залишати дороги з твердим покриттям. Може бути, це й рятує підвіску. Амортизатори і важелі легко переживають позначку в 100 тис. км пробігу. А втулки і стійки стабілізаторів, які тримаються до 40 тис. км і більше, зазвичай є в числі стандартних розхідників.

Зате гальма цілком можуть засмутити власника EX. Гніватися на них починали вже після 30-тисячного пробігу, розуміючи, правда, що проблеми – наслідок різкої їзди, до якої EX дуже схильний. Штатні диски починають бити, наслідком чого стають інші проблеми. Вирішуються складності заміною дисків і колодок на аналогічні, але якістю вище. Правда, обходиться це задоволення досить дорого.

Електрика. Не можна сказати, що проблем з нею немає зовсім. Трапляються збої, висвічуються загадкові помилки, визначити зміст яких можна лише на спеціалізованих сервісах. Однак електрики в один голос стверджують, що переважна їх більшість в результаті виявляється пов’язаною з контактами і роботою системи ABS. А на швидкість це, як ви розумієте, не впливає.

Машина хороша. Та й протипоказань за версіями у неї практично немає. Єдина проблема – гроші. Коштує автомобіль, навіть старий, багато. А ще обслуговування!

Переваги та недоліки

+ Двигуни, трансмісія, підвіска, оснащення, престиж, преміальний салон, динаміка, залишкова вартість.

– Гальма, вартість обслуговування і комплектуючих, багажник, ручки дверей.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.