Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиВживані автоВсе, що важливо знати про вживаний Honda CR-V третього покоління

Все, що важливо знати про вживаний Honda CR-V третього покоління

Гарний Honda CR-V: в міру представницький і компактний, але водночас місткий, надійний та якісно зібраний. Придбати CR-V новим по кишені не кожному, проте цілком можна купити його вживаним. Розкажемо все, що важливо знати.

Треба сказати, що при розробці Honda CR-V третьої генерації було враховано багато недоліків попередника. Наприклад, зникла кочерга автоматичної коробки – селектор розташувався на припливі центральної консолі. Передні крісла регулюються в ширшому діапазоні, а кермо переміщується у двох напрямках – по куту нахилу та вильоту. Більш ефективними стали гальма – на попереднику вони часто перегрівалися. Посилено синхронізатори 6-ступеневої механічної коробки передач. І так скрізь і потроху, в результаті й без того для свого часу прогресивний в технічному плані автомобіль став ще надійнішим, зручнішим і сучаснішим.

Офіційні дилери продавали Honda CR-V виключно у повноприводному варіанті, хоча в Америці та країнах Європи зустрічалися екземпляри з переднім приводом. Повноприводна трансмісія працює за схемою Dual Pump (дві помпи), тому у звичайному режимі руху CR-V – передньоприводний автомобіль. Задні колеса підключаються при пробуксовуванні передніх за допомогою муфти, яка приводиться гідроприводом від різниці тисків, створюваних двома гідропомпами, одна з яких з’єднана з передньою віссю, а інша – з задньою.

Для Honda CR-V пропонувалися три двигуни: бензинові об’ємом 2,0 л (150 к.с.) та 2,4 л (166 к.с.), а також 2,2-літровий турбодизель потужністю 140 к.с. З дволітровим бензиновим мотором і турбодизелем спочатку поєднувалася механічна 6-ступенева коробка передач, а 5-ступеневий «автомат» пропонувався як опція для бензинової «четвірки». Топовий 2,4-літровий агрегат працював у парі лише з автоматичною коробкою.

Аргументи «за»

На відміну від своїх конкурентів Honda CR-V простора при скромних зовнішніх розмірах, а відсутність тунелю підлоги ще додає місця. Так, у початковій комплектації Comfort SE (з мотором 2,0 л та МКП) було шість подушок безпеки, система стабілізації, кондиціонер, CD-магнітола, обігрів дзеркал та передніх сидінь. Виконання Elegance також включало клімат- і круїз-контроль, ксенонові фари, шкіряне оздоблення керма та ручки КПП, легкосплавні диски та протитуманні фари. Але за п’ятиступеневий «автомат» треба було доплачувати. CR-V з мотором 2,4 л пропонувалася лише у максимальній комплектації Executive, в яку додатково входили шкіряний салон, люк, CD-чейнджер та парктронік.

Від носа до хвоста

Третє покоління Honda CR-V розроблялося з урахуванням досвіду експлуатації минулих поколінь моделі, тому основні «хвороби» японцям вдалося вижити. Однак деякі нюанси залишилися. Почнемо із моторів. Тим більше за словами шанувальників марки, Honda завжди славилася потужними, надійними та економними двигунами.

Бензинові силові агрегати об’ємом 2,0 та 2,4 л однаково довговічні, але дуже вимогливі до якості пального та оливи, тому в умовах української експлуатації раніше потрібного доведеться оновлювати свічки та котушки запалення. У групі ризику також датчики кисню та масової витрати повітря. А якщо довго їздити з пробоями запалення та невиправленими датчиками, вийде з ладу нейтралізатор відпрацьованих газів. Тому, як тільки свічки почали «барахлити», а двигун – підтроювати на холодну або смикатися при різкій подачі газу, терміново їх міняйте. Так само слід чинити й з котушками. У профілактичних цілях рекомендується чистити систему упорскування та вузол дросельної заслінки.

У газорозподільному механізмі моторів – міцний ланцюг, який повинен слугувати до 250 000 км. Щоправда, були випадки розтягування ланцюга до 100 000 км. А його натяжник витримує близько 80 000 км.

Механічні та автоматичні коробки передач довговічні. «Автомати» в середньому до ремонту пробігають 250 000 км, а механіка тримається ще довше. Щоб досягти такого поважного віку, в агрегатах кожні 40 000 км наказано міняти оливу. Повноприводна трансмісія надійна, але муфта схильна до перегріву від буксування.

Незалежна підвіска міцна. З незапланованих витрат можна виділити хіба що зношування пильовиків передніх амортизаторів до 50 000 км пробігу.

Взагалі-то це все. Попри свій поважний для сучасного автомобіля вік, вживаний «третій» Honda CR-V здатен дарувати задоволення і може стати гарною покупкою за співвідношенням ціна-якість.

До речі, ви також можете ознайомитися з відгуками реальних власників Honda CR-V та залишити відгук про свій автомобіль.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.