Вживаний Subaru Legacy Outback. Які в нього проблеми?

Високий кліренс, симетричний повний привод і просторий салон роблять цю модель однією з найбільш пристосованих до комфортного переміщення українськими дорогами. А яка вона в експлуатації?

Якщо автомобілі Subaru стоять особняком від машин інших марок, то Legacy Outback виділяється навіть зі своїх одноплемінників. Він побудований на базі універсалу Subaru Legacy, але відрізняється від нього більш високим дорожнім просвітом (20 cм) і найпотужнішими в гамі моторами.

Автомобіль оснащувався виключно бензиновими опозитними моторами: 4-циліндровим, об’ємом 2,5 л (165 к.с.), і 6-циліндровим, об’ємом 3,0 л (245 к.с.). Причому з 2,5-літровим поєднувалися 5-ступенева механічна і 4-діапазонна автоматична коробки передач, а з 3-літровим – 6-ступенева МКП (для європейських варіантів) і 5-діапазонна АКП. В Україні флагманські версії продавалися тільки з автоматом. Всі машини з постійним повним приводом. На версіях з МКП тяга розподіляється порівну між осями, а на варіантах з АКП моментом «жонглює» муфта. Модифікації з «механікою» також оснащувалися понижувальною передачею.

На всю котушку

Салон Legacy Outback деяким здасться завузьким, особливо «тисне в плечах» на задніх сидіннях. А непогане в цілому враження від ергономіки затьмарює відсутність регулювання рульової колонки по вильоту. Якість оздоблювальних матеріалів, так само як і виконання, дуже пристойні для японського автомобіля.

Комплектація Outback багата. У базі йдуть роздільний клімат-контроль, ABS c системою електронного розподілу гальмівного зусилля (EBD), шість подушок безпеки, литі диски і CD-чейнджер на шість дисків. У топової комплектації до цього всього додається бортовий комп’ютер з 7-дюймовим монітором, шкіряний салон з електроприводами крісел, ESP, автомат і ксенонові фари.

Більшість машин були продані новими в Україні, але подекуди зустрічаються й екземпляри, завезені зі Старого Світу.

Не без проблем

2,5-літрові мотори до 100 000 км починають інтенсивно споживати масло, витрата якого іноді доходить до 1 л/1000 км. У зв’язку з цим власникам Legacy Outback рекомендується уважно стежити за його рівнем, інакше масляне голодування призведе до вельми дорогого ремонту.

Привод ГРМ оснащений зубчатим ременем, який вимагає заміни кожні 100 тис. км, зате у «шістки» ланцюговий привод ГРМ. Характерних несправностей у субаровських двигунів практично немає, але через конструктивні особливості їх складно охолоджувати. Вони апріорі схильні до перегріву. Про це не слід забувати і час від часу поглядати на стрілку покажчика температури.

Свічки з платиновими електродами на нашому бензині витримують не більше 30 000 км, хоча їх заявлений ресурс повинен складати в три рази більше. Використання звичайних свічок виробник настійно не рекомендує.

Механічна коробка передач довговічна і надійна, тоді як автоматична зрідка витримує більше 250 000 км. Термін служби зчеплення – в середньому 120 000 км. Тут все залежить від манери їзди. У спокійних водіїв воно виходжує близько 150 000 км і довше. Масло у всіх типах коробок рекомендується міняти раз в 50 000 км.

У підвісці спереду – стійки McPherson, ззаду – багатоважільна. Приблизно раз в 30 000-40 000 км потребують заміни задні сайлентблоки передніх важелів. Трохи довше ходять стійки стабілізаторів. Інші елементи підвіски зазвичай переживають 100-тисячний рубіж. Передні та задні амортизатори доведеться міняти не раніше. Кульові опори підлягають ревізії на кожному ТО, а заміни попросять до 120 000 км. Рульова рейка тримається 150 000 км.

Переваги та недоліки

+ Пристосованість до наших доріг, великий запас надійності, потужні двигуни, повний привод.

– Ціни оригінальних запчастин, погана шумоізоляція, слабке лакофарбове покриття.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.