Чому дистриб’ютори обирають GSP? Гарантія, і не тільки

Чому дистриб’ютори обирають GSP?

Компанія GSP веде лояльну гарантійну політику. І разом з високим рівнем якості деталей підвіски та ходової частини GSP це є суттєвою перевагою для українських дистриб’юторів. Чому — вони розкажуть самі. На наші запитання відповість один з офіційних дистриб’юторів запчастин GSP в Україні.

Чому ви обрали для дистриб’юції запчастини GSP?

Тому що це майже безпрограшний варіант. Пропозиція GSP поєднує широкий асортимент продукції, хорошу якість продукції з малим відсотком рекламацій та бренд, який вже досить давно на ринку, а тому зарекомендував себе серед споживачів. Це означає, що витрати та зусилля на просування менші, а віддача більша.

А ще гарантія два роки на деталі GSP з досить лояльними умовами. Важливо, що виробник надав нам, дистриб’юторам, всі права по підтримці гарантії. Це дозволяє нам повністю відповідати українському законодавству та задовольняти потреби клієнтів, не порушуючи зобов’язань самого виробника. Це зручно для всіх і дуже правильно.

Чи влаштовує вас гарантія GSP?

Так, цілком. Вона повністю відповідає статусу продукції. Якість деталей GSP висока, завдяки чому кількість рекламаційних випадків не перевищує 0,2%. При чому реальний рівень ще в декілька разів нижче, тому що завдяки лояльній політиці виробника ми приймаємо деякі гарантійні випадки, довіряючи нашим клієнтам. Хоча не завжди зрозуміло, що це на 100% заводська рекламація. Адже іноді деталь не виконує своїх функцій внаслідок порушення умов монтажу чи експлуатації. Таке не завжди просто визначити навіть експертам. Тому по суті ми приймаємо як гарантійні випадки не більше десятку деталей на рік, і то більшість з них приймається нами в знак лояльності до наших клієнтів.

І головне, що за кілька років співпраці ще не було жодного випадку, коли нам доводилося б відправляти продукцію на експертизу. І нас це не дивує — GSP має декілька сучасних заводів в Китаї, де продукція виробляється за дуже суворими стандартами. Також весь процес розробки та виробництва запчастин сертифіковано за такими стандартами якості, як IATF 16949, TS16949, ISO14001, OHSAS18001.

Як розглядають гарантійні випадки представники GSP?

Випадків рекламаційних звернень вкрай мало, тому кожен розглядається і перевіряється індивідуально. Але це відбувається дуже оперативно. Принципових, і тим більше системних випадків, у нас за час співпраці не виникало.

Під час розгляду кожного випадку перевіряється точність підбору виробу на автомобіль А потім відбувається всебічна дефектовка рекламаційного виробу та при необхідності з’ясування нюансів з клієнтом або майстром, який встановлював або демонтував деталь. Все це дозволяє визначити причини несправності та відповісти на звернення клієнта.

Чим умови гарантії GSP краще, ніж в інших постачальників?

По-перше, ми точно можемо відзначити відсутність складних бюрократичних процедур з боку GSP. В нашому співробітництві з приводу гарантійної політики немає зайвої звітності та складної процедури розгляду простих випадків. Тому не доводиться нести зайвих та необов’язкових витрат часу та грошей, пов’язаних з пересилкою товару, очікуванням рішення і так далі.

По-друге, це дуже лояльний розгляд гарантійних випадків. Компанія GSP робить все можливе, щоб рішення було прийнято в бік клієнта у більшості випадків.

По-третє, це адаптація гарантійної політики до українського законодавства. Це дуже важливо з точки зору того, щоб повністю забезпечити виконання зобов’язань виробника перед кінцевим клієнтом.

Чи можете ви рекомендувати продукцію GSP завдяки її гарантії?

Так, безумовно. Окрім очевидно достойного рівня якості продукції, який підтверджений багатьма міжнародними сертифікатами та успішними продажами в усьому світі, виробник надає дворічну гарантію на свої деталі та отримати позитивне рішення по вашому зверненню досить просто. Це дійсно суттєва конкурентна перевага, яка виділяє компанію GSP серед більшості постачальників.

Офіційні дистриб’ютори продукції GSP

Про компанію

GSP AUTOMOTIVE Group — провідний виробник автомобільних комплектуючих на світовому ринку післяпродажного обслуговування. Компанія з 1985 року виробляє приводні вали, комплекти шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРКШ), колісні підшипники та резино-металеві елементи, деталі рульового керування й підвіски.

Персонал GSP включає понад 2300 людей, компанія виробляє понад 10 мільйонів комплектів шарнірів та 5 мільйонів приводних валів на рік. Весь асортимент продукції компанії охоплює понад 2500 ШРКШ та понад 1500 приводних валів. Крім того, GSP виробляє широкий асортимент маточин (3,2 мільйона на рік) та резино-металевих виробів (6 мільйонів на рік), а також близько 25 мільйонів деталей рульового управління та підвіски. Продукцію GSP можна знайти в більш ніж 120 країнах із охопленням парку близько 95%.