Чому кросовер – це погано?

Чому кросовер - це погано?

Популярність кросоверів зростає по всьому світу, хоча багато хто з покупців навіть не можуть надати розумних доводів на їх користь. Прохідність? Далеко не факт, особливо якщо дивитися на передньопривідні моделі – а таких купують більшість. Місткість? Частково так, але вона потрібна не всім і не завжди. Нерідко паркетник вибирають просто тому, що він солідніше, крупніше легковика і тим самим створює відчуття безпеки. Але чи забезпечує він її насправді?

Відповісти на це питання допоможе статистика краш-тестів. Ми попорпалися на сайтах європейської організації Euro NCAP і американської IIHS, які проводять такі випробування, і склали список кросоверів – на перший погляд значних і сильних, але на ділі не таких вже й бездоганних захисників.

Dacia Duster

Почнемо з Dacia Duster, який відомий в Україні під маркою Renault. У 2017 році його розбили в Euro NCAP, встановивши, що при фронтальному ударі з повним перекриттям машина забезпечує поганий захист голови водія. Справедливості заради відзначимо, що дітей на спеціальних утримуючих пристроях автомобіль захищає добре.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Suzuki Jimny. Отличительные признаки

Toyota RAV4

Експерти IIHS прийшли до висновку, що при частковому лобовому зіткненні цей японський кросовер погано проявляє себе по відношенню до пасажира. Роботу головної оптики оцінили на четвірочку. До речі, до 2015 року у RAV4 також були проблеми із захистом водія, але після рестайлінгу модель виправилася.

Kia Sportage

У цього кросовера є невеликі труднощі з кріпленнями дитячих крісел і якістю освітлення. У всьому іншому автомобіль останнього покоління не викликає жодних питань, в той час як модель попередньої генерації була дуже небезпечна для водія при ударі в лоб з частковим перекриттям. Але у нас все ж залишаються питання щодо ризику перекидання.

Jeep

На черзі одразу кілька «Джипів». Так, при ударі побіжно Grand Cherokee показав незадовільний захист передніх сідоків. Проблеми з водієм також є у Renegade, в той час як по пасажиру дані відсутні. Третя модель в списку – новий Compass з незручними у використанні дитячими кріпленнями і поганими фарами. Втім, ці ж проблеми стосуються двох перших кросоверів.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Технологии будущего на примере Audi A7

Mitsubishi Outlander Sport

У США під цим «спортивним» ім’ям продається кросовер ASX. Тестувальники кажуть, що при аварії з частковим перекриттям машина не дуже добре захищає водія і ще гірше – пасажира. Світло головної оптики і кріплення дитячих крісел – теж не сильні сторони «японця».

Ford Explorer

Аналогічна ситуація з Ford Explorer останнього, п’ятого покоління. За захист водія при лобовому частковому ударі машина отримала трійку, а за захист пасажира – мінімально можливу оцінку «два». Також кросовер засмучує поганими фарами, незручними у використанні кріпленнями дитячих крісел і мізерним набором систем активної безпеки.