Mitsubishi Motors – один із провідних світових виробників автомобілів, що працює на ринку вже понад сто років. Маючи глобальну присутність та безліч зацікавлених сторін, Mitsubishi значною мірою покладається на свій ланцюжок постачання; і, природно, своєчасні поліпшення мають першорядне значення безперебійного функціонування великої корпорації.
Зазнаючи певних труднощів у функціонуванні ланцюга постачання, Mitsubishi потребувала серйозного доопрацювання. Компанія Intersog запропонувала саме той набір рішень, який був необхідним для внесення достатніх покращень, які забезпечують злагоджену співпрацю між усіма зацікавленими сторонами. Компанія зацікавлена у оптимізації ПО авто, щоб можна навіть грати в Ельслотс казино із бортового комп’ютера.
Клієнт
Mitsubishi Motors Corporation – один із найбільших у світі автовиробників зі штаб-квартирою в Мінато, Токіо, Японія. З 2016 року корпорація входить до складу альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi – третього за величиною автовиробника у світі.
Ключові особливості
- Зручна модель даних, що оптимізує надмірне дублювання даних.
- Пермісійна система, що розрізняє користувачів за рівнем доступу.
- Повідомлення для партнерів, щоб тримати їх в курсі нових важливих дій.
- Привабливий інтерфейс користувача, що підвищує ефективність взаємодії користувача з системою.
- Інтеграція з успадкованою системою RPG.
Виклик
Як частина альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi і частина однієї з найбільших японських промислових груп Mitsubishi Keiretsu, компанія має справу з величезною кількістю постачальників, субпідрядників і партнерів по всьому світу. Це, звичайно, збільшує потребу в надійному управлінні ланцюжком постачання. Раніше Mitsubishi доводилося використовувати безліч електронних таблиць для різних зацікавлених сторін, які доводилося оновлювати вручну, що призводило до проблем синхронізації, людських помилок, відсутності послідовного представлення даних та загальної неефективності комунікації на різних рівнях.
Спадкова програма, що використовується Mitsubishi, працювала на сервері IBM AS400 і була автоматизована лише частково, що було недостатньо. Корпорації вимагалося надійне онлайн-рішення для ланцюжка постачання, яке охоплювало б весь логістичний процес, починаючи з постачальників автозапчастин та сталі та закінчуючи субпідрядниками та дистриб’юторами. Mitsubishi не хотіла повністю змінювати систему, а обрала варіант капітального ремонту, і Intersog запропонувала веб-додаток, інтегрований з базою DB2, яка вже використовувалася на сервері IBM AS400.
Рішення
- Модель даних. Побудова зручної моделі даних, яка запобігає людським помилкам за рахунок скорочення надлишкового та повторюваного введення даних
- Система безпеки. Інтеграція системи безпеки Mitsubishi для визначення та розмежування користувачів за рівнями доступу до даних та надання їм відповідного рівня контролю над даними.
- Додавання повідомлень. Додавання повідомлень для користувачів інформує їх про важливі дії, які безпосередньо пов’язані з їх областю відповідальності.
- Інтерфейс користувача з AJAX. Розробка привабливого інтерфейсу користувача за допомогою AJAX для додатків з метою підвищення ефективності використання.
- Бази даних DB2 Розгортання платформи на сервері IBM AS400 із інтеграцією баз даних DB2.
- Успадковане програмне забезпечення RPG. Інтеграція успадкованого програмного забезпечення RPG у нове рішення.
- Міграція даних. Перенесення даних з існуючих електронних таблиць до нової системи.
Результати
Будучи одним з провідних автовиробників, компанія Mitsubishi спирається на велику кількість зацікавлених сторін, і ефективна співпраця між усіма учасниками має вирішальне значення. Партнерство між Intersog та Mitsubishi досягло намічених результатів, оскільки була створена веб-система управління ланцюжками постачання. Це нова та ефективна система, яка взяла все найкраще з успадкованої системи, що раніше використовується Mitsubishi, додала нові функції та вивела управління ланцюжком поставок на новий рівень. Тепер Mitsubishi не потрібно дублювати дані, імпортувати їх з кількох електронних таблиць або вести різні бази даних для всіх постачальників та зацікавлених сторін, що значно заощаджує час та гроші.
Також були включені гнучкі налаштування дозволів, які дозволяють потрібним людям отримувати доступ до потрібної інформації, тому зацікавлені сторони можуть отримати доступ тільки до тих даних, до яких вони повинні мати доступ. Нова система знижує ймовірність людських помилок, забезпечує безпеку та збереження даних, сприяє комунікації та загалом підвищує ефективність роботи компанії.