Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаГаражТехніка та технологіїОгляд платформ для розробки програм для підключених автомобілів

Огляд платформ для розробки програм для підключених автомобілів

Програми для підключених автомобілів набирають обертів у сфері розробки програм. І це не дивно, адже такі розробки дуже спрощують життя водіям.

Сучасні автомобілі оснащені інформаційно-розважальними системами, які не тільки синхронізуються зі смартфоном водія для дзвінків у режимі гучного зв’язку, але й використовують програми на смартфоні, якщо він сумісний з інтерфейсом людського пристрою (HDI), керованим за допомогою кнопок на рульовому колесі та голосової активації. Завдяки цьому у майбутньому навіть iнтернет казино буде знаходитися на вашому бортовому комп’ютері. В результаті багато водіїв можуть скористатися такими перевагами:

  • Аудіокниги;
  • Бізнес-додатки;
  • Безпека автомобіля;
  • Бронювання готелів/ресторанів;
  • Обмін повідомленнями;
  • Музика;
  • Навігація;
  • Інформація про дорожню обстановку;
  • Діагностика автомобіля.

Проте сьогодні проблема полягає в тому, що лише небагато програм для смартфонів, які можуть принести реальну користь водієві, працюють з автомобільними інформаційно-розважальними системами. Однією з основних перешкод, з якими стикаються розробники, є поширення несумісних платформ.

Розробники додатків для авто

У міру зростання ринку ситуація для розробників додатків поступово змінюється, але їм, як і раніше, доводиться дотримуватися суворих правил, які у сфері підключених додатків більш жорсткі. В даний час автовиробники співпрацюють з розробниками, щоб адаптувати рідні програми для смартфонів, щоб вони були “придатні для водіння” та працювали, наприклад, з AppLink від Ford.

Крім того, виробники змушують розробників зосередитися на забезпеченні основного досвіду, щоб водій не відволікався від дороги, але міг взаємодіяти з додатком.

В даний час ринок програм для підключених автомобілів є незрілим. Хоча кількість смартфонів обчислюється мільярдами, кількість підключених автомобілів все ще невелика. Таким чином, перші учасники ринку мають багато можливостей для отримання переваг.

В даний час Android Auto та Apple CarPlay є найбільш популярними. Вони обмежують програми сторонніх розробників лише обміном повідомленнями та аудіо. Однак MirrorLink є більш відкритим, що робить його більш привабливим для розробників, які хочуть створювати програми для навігації, подорожей та їжі.

Android Auto

На даний момент у Play Store існує близько 50 програм для Android Auto. Хоча вони можуть бути доступними не у всіх автомобілях, їх підтримують близько 38 автомобільних брендів. На даний момент це всі програми для обміну повідомленнями та аудіо.

Крім того, щоб скористатися перевагами Android Auto, вам знадобиться смартфон із Android 5.0 Lollipop або новішим.

Apple CarPlay

Apple CarPlay підтримують близько 40 автомобільних брендів, і очікується, що до кінця 2017 року він буде включений до більш ніж 100 автомобілів. Крім того, наразі у списку налічується близько 14 додатків сторонніх виробників.

Причина повільного розвитку безпосередньо пов’язана з часом, який потрібний для розробки автомобіля. Воно набагато довше, ніж цикл розробки технологічного продукту. Тому якщо розробка автомобіля та програми почнеться одночасно, то на момент покупки автомобіля інформаційно-розважальна система буде значно застарілою. Крім того, життєвий цикл автомобіля набагато довший за iPhone, тому це також необхідно враховувати на етапі розробки.

MirrorLink

В даний час доступно 12 програм MirrorLink, серед яких навігація, подорожі та аудіопрограми. Крім того, MirrorLink використовується приблизно 55 програмами власних марок, наприклад, програмами VW.

Специфікації контролюються Car Connectivity Consortium (CCC), який також сертифікує програми та автомобілі. Членами CCC є 17 великих автомобільних брендів та дев’ять виробників телефонів, таких як BlackBerry та Microsoft. Але зараз вони працюють тільки з телефонами Android.

Але незалежно від платформи не всі розробники повинні виходити на ринок автомобільних додатків. Він не буде нескінченним простір, як ринок додатків для смартфонів.

Якщо ви вирішили увійти до сфери програм для автомобілів, важливо відзначити, що головне – це сценарій використання. Перш ніж прийняти рішення про те, щоб зробити програму доступною в автомобілі, подумайте про сценарій використання. Дизайн має бути орієнтований насамперед на сценарій використання, у другу – на інтеграцію, а в третю – на поширення.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img