Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ УкраїніВ Україні дозволили продавати пальне стандарту Євро-3

В Україні дозволили продавати пальне стандарту Євро-3

Уряд вніс зміни до технічного регламенту (ТР) вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових і котельних палив, згідно з якими допускається виготовлення й обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 і Євро-4. Зміни чинні до кінця воєнного стану.

Вимоги до хіміко-експлуатаційних характеристик палив наведено у нових додатках ТР 8 і 9. Нагадаємо, що основними відмінностями екологічних класів є вміст сірки й об’ємна частка бензолу. Для стандарту Євро-5 вміст сірки складає не більше 10 ppm, для Євро-4 – 50 ppm, для Євро 3 – 150 ppm. Відповідно допуски бензолу складають 1%, 3% і 5%.

Згідно зі змінами до ТР, обіг пального класу Євро-3 і Євро-4 дозволяється лише за умови проведення процедури оцінки відповідності кожної партії за модулем F1. Нагадаємо, що раніше вимогу оцінювання відповідності палив, що імпортується з країн ЄС, було призупинено.

Ініціативу уряду спрямовано на подолання в Україні паливної кризи. Зміни, зокрема, дадуть змогу легалізувати виробництво нафтопродуктів на міні-НПЗ. За підрахунками Консалтингової групи «А-95», на міні-НПЗ випускалося близько 35 тисяч тонн бензину й до 10 тисяч тонн дизпального, більшість з якого належало до класу Євро-3 і Євро-4.

Також змінами до ТР висувається вимога проведення процедури відповідності до виробників «брендових» палив на період дії воєнного стану. Нагадаємо, що контроль за дотримання процедури відповідності ТР покладено на Держекоінспекцію. Наявність документу також може контролювати Держспоживслужба.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

ДЖЕРЕЛОenkorr
spot_imgspot_img