Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіAston Martin показав найпотужніший у світі люксовий кросовер

Aston Martin показав найпотужніший у світі люксовий кросовер

За своє ще недовге життя Aston Martin DBX встиг отримати кілька спецверсій, заглянув в ательє Mansory, а також став офіційним автомобілем безпеки Формули-1. Тепер у розкішного позашляховика з’явилося темне альтер его – модифікація DBX707.

Під капотом Aston Martin DBX707 стоїть «бітурбовісімка» V8 4.0 Mercedes-AMG, як у звичайного кросовера. Але цей двигун забезпечений новими турбокомпресорами з кульковими підшипниками та іншою програмою управління, а тому видає не 550 к.с. і 770 Нм, а 707 та 900 відповідно! За потужністю британець впевнено обходить конкурентів в особі Lamborghini Urus (650 к.с. та 850 Нм), Lister Stealth (675 к.с. та 881 Нм), Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (680 к.с. та 900 Нм) і трохи не дотягує до божевільного Dodge Durango SRT Hellcat (720 к.с. та 875 Нм).

При цьому він такий самий швидкий, як рекордсмен Нюрбургінга Porsche Cayenne Turbo GT. Розгін до «сотні» у DBX707 триває 3,3 секунди, тоді як простому DBX c V8 потрібно 4,5 секунди, гібриду Straight Six – 5,4 секунди, а купе DBS (725 к.с. і 900 Нм) – 3,4 секунди. Максимальна швидкість «зарядженого» позашляховика становить 310 км/год проти 291 км/год у звичайного.

Щоб досягти таких показників, на DBX довелося поставити коробку передач AMG Speedshift MCT 9G з мокрим зчепленням та вкорочену головну пару (передавальне відношення 3,27 замість 3,07). У задній осі з’явився новий диференціал з електронним блокуванням. Крім того, змінилися алгоритми роботи повнопривідної трансмісії, трикамерної пневмопідвіски, адаптивних амортизаторів, підсилювача керма та активних стабілізаторів поперечної стійкості з 48-вольтовою бортовою системою.

З візуальних відмінностей – збільшена решітка радіатора, змінилася форма бамперів, порогів та денних ходових вогнів. Корму прикрасив масивний дифузор, новий спойлер та чотири патрубки випускної магістралі. Головним новаторством в салоні стали винесені на центральну консоль перемикач їздових режимів, кнопки керування підвіскою та гучністю вихлопу.

Список обладнання DBX707, до речі, мало відрізняється від звичайного DBX. Тризонний клімат-контроль, панорамний дах, підігрів сидінь на обох рядах та колеса діаметром 22 дюйми (за доплату будуть 23-дюймові) є «в базі». Крім того, тут стоять гальма з вуглець-керамічними дисками та шестипоршневими супортами «по колу».

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img