Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіБос Stellantis не може зрозуміти, як заробляти на електромобілях

Бос Stellantis не може зрозуміти, як заробляти на електромобілях

Глава корпорації Stellantis Карлос Таварес під час конференції Reuters зізнався, що не знає, як перетворити виробництво електромобілів на прибутковий бізнес. Мало того, Таварес вважає, що автомобільні компанії просто «примушують» електрифікувати модельний ряд.

Минулого літа Stellantis оголосила про тотальну електрифікацію всіх 14 автомобільних марок, що входять до її складу: Abarth, Alfa Romeo, Citroen, Chrysler, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram і Vauxhall. Для кожного з них навіть вигадали нові слогани – від «Розігрівати людей, але не планету» для Abarth до «Тепер «крутий» – значить «зелений» для Opel. Інвестиції Stellantis в «озеленення» мають перевищити 30 мільярдів євро до 2025 року. За задумом, до 2030 року 70% європейських та 40% північноамериканських продажів повинні припадати на електромобілі та гібриди.

Через пів року після оголошення амбітних планів Таварес зробив суперечливу заяву. За його словами, індустрія змінюється не зі своєї волі, а електрифікація додає 50% до собівартості кожного автомобіля. Корпорація не може перекласти додаткові витрати на покупців, тому що в цьому випадку ризикує втратити клієнтів із середнього класу: вони просто не зможуть дозволити собі автомобілі, які різко зросли в ціні. Таким чином, перехід до нової мобільності переживуть далеко не всі виробники, додав Таварес.

Toyota, голова якої також відомий критикою радикального переходу на електромобілі, має намір зосередитися на недорогих моделях. Низької ціни японці хочуть досягти завдяки невеликої ємності акумуляторів, які на сьогодні є найдорожчим елементом електромобілів. Далекобійність, за якою женуть автовиробники, – не головне, і скоро споживачі це зрозуміють, вважають у Toyota.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.