Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіBugatti оновила логотип та фірмовий стиль

Bugatti оновила логотип та фірмовий стиль

Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику, а допомогла в цьому відома консалтингова фірма Interbrand.

Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є з’єднаними літерами «E» та «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом. Водночас компанія змінює й свій підхід до продукту – відтепер буде важлива не стільки швидкість, скільки ультрарозкіш і технологічність, завдяки чому Bugatti розраховує охопити ширшу аудиторію.

«У міру того, як змінюється світ та змінюються галузі, змінюється і Bugatti, – йдеться в офіційній заяві компанії. – Бренд розвивається та перестає бути лише ексклюзивним виробником гіперкарів: розширюється портфоліо, компанія опановує нові продукти та нові технології в автомобілебудуванні. Новий фірмовий стиль та корпоративний дизайн Bugatti є ключовою частиною цієї еволюції».

З ребрендингом корпоративний дизайн Bugatti став сміливішим і прогресивнішим. Він показує напрямок, у якому рухається компанія. При цьому автовиробник, як і раніше, буде створювати унікальні продукти, дотримуючись завітів засновника марки Етторе Бугатті.

За словами директора з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендріка Малиновські, для того, щоб осучаснити айдентику марки, спочатку довелося звернутися до важливих віх в історії: це і поява Veyron у 2000-х роках, і вихід на ринок моделі Chiron, яка у свій час змінила позиціювання та привабливість Bugatti.

«За кілька десятиліть світ змінився, – визнав Малиновські. – Не забувайте, що коли вийшов Veyron, iPhone ще навіть не існував».

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img