Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіEuro NCAP розбила пару китайських автомобілів

Euro NCAP розбила пару китайських автомобілів

Асоціація Euro NCAP оприлюднила результати чергової порції краш-тестів. Зійшлися два китайських автомобілі, один німецький і два японських – гібридний кросовер Lynk & Co 01, електричні паркетники Nio ES8 та Audi Q4 e-tron, водневий седан Toyota Mirai та Subaru Outback. Всі заробили по п’ять зірок, але із зауваженнями.

Audi Q4 e-tron експерти похвалили за те, що машина є «хорошим партнером» при зіткненні з іншим автомобілем. Пішоходам загрожують області біля фар, а мешканцям салону можна позаздрити: умовно жовті навантаження на грудну клітку поєднуються з усіма іншими зеленими ділянками на манекенах. Навантаження на манекени дітей виявилися повністю в зеленій зоні в усіх видах ударів. Автоматичне гальмування перед іншими машинами відпрацювало «на ура», перед пішоходами та велосипедистами – неоднозначно (там результати сильно різнилися залежно від типу випробування).

Манекен 10-річного малюка при фронтальному ударі в кросовері Lynk & Co 01 отримав жовті навантаження в області шиї, але все інше – в зеленій зоні. Результати дорослих краще, ніж у багатьох європейських моделей: жовті гомілки у водія при фронтальному ударі зі зміщенням і груди заднього пасажира при ударі об жорсткий бар’єр всією шириною кузова. Решта ділянок на манекенах зелені, в тому числі повністю – при бічних тестах. Автоматичне гальмування перед пішоходами та велосипедистами – від умовно зеленого до червоного, залежно від кута підходу, швидкості та інших факторів. Гальмування перед іншими машинами відпрацьовано на жовту оцінку.

Результати Nio ES8 дещо затьмарені помаранчевою «плямою» при бічному ударі об стовп, зате в іншому – навантаження в зелених і жовтих зонах. Манекени, що зображують дітей, виявилися зеленими повністю в усіх типах тестів (24 бали з 24 можливих). Чудово працює автоматичне гальмування перед пішоходами, у всіх видах перевірок, з різними сценаріями зустрічі. Велосипедистів машина теж непогано бачить, без особливих зауважень ES8 гальмує перед іншими автомобілями.

Subaru Outback добре справляється з гальмуванням перед іншими машинами, велосипедистів та пішоходів береже (але не під час руху заднім ходом). Навантаження на манекени дорослих у двох випадках виявилися помаранчевими: фронтальний удар зі зміщенням (груди водія) і фронтальний удар з повним перекриттям (груди заднього пасажира). Але найгірше в Outback довелося манекену десятирічної дитини. При бічному ударі в нього навантаження на груди пішли в червону зону. Втім, цей прокол не завадив асоціації призначити японській моделі п’ять зірок.

Toyota Mirai без будь-якої запинки пройшла перевірку на захист дітей в зіткненнях. У дорослих тільки одна помаранчева зона по навантаженнях і є жовті (фронтальний удар з повним перекриттям, пасажир і водій, фронтальний удар з частковим перекриттям, пасажир). Інше все умовно зелене. Допоміжна електроніка допускає помилки при визначенні пішохода під час повороту на перехресті та при виявленні велосипедиста в складних ситуаціях. Сумарна жовта оцінка у Toyota й при випробуваннях на гальмування перед іншими автомобілями (підвів тест, при якому Mirai повертала, а інший легковик наближався по зустрічній).

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.