Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіEuro NCAP розбив три моделі Hyundai, електромобіль Ford та гібрид Toyota

Euro NCAP розбив три моделі Hyundai, електромобіль Ford та гібрид Toyota

У черговому раунді краш-тестів Euro NCAP моделі Ford Mustang Mach-E, Toyota Yaris Cross, Hyundai Tucson та Hyundai Ioniq 5 стали відмінниками, тоді як Hyundai Bayon виявився четвірочником.

Mustang Mach-E визнано «агресивним партнером» при лобовому зіткненні, однак серйозних претензій до захисту дорослих та дітей немає. Euro NCAP хвалить кросовер за наявність «в базі» центрального ейрбега, що надувається між передніми сидіннями, і за «активний» капот, який працює «надійно» за різних обставин. Втім, не всі дитячі утримувальні пристрої вдалося розмістити на задньому дивані. А ще, якби моніторинг втоми водія та автогальмування постійно перебували у включеному стані, оцінки електромобіля були б значно вищими.

У Toyota Yaris Cross виявлено чимало недоліків, починаючи з «м’якотілості» при лобовому зіткненні. Так, після фронтального удару в помаранчевий забарвилися груди манекена за кермом, ноги водія та переднього пасажира, адже «структури» передньої панелі визнані небезпечними для колін та стегон. Зате є центральний ейрбег, дітям на задньому ряду нічого не загрожує, автогальмування не дозволило нікого збити.

Tucson, став «помірковано м’яким партнером» при лобовому зіткненні, але засмутив «помаранчевим» захистом грудей водія при зустрічі з жорстким бар’єром на всю ширину. Незначним названо і захист шиї від хлистової травми для задніх пасажирів. До того ж груди пасажира спереду і ззаду опинилися в «жовтій» зоні. Низький відсоток за пішоходів пояснюється жорсткістю передніх стійок та високим ризиком травми тазу. Відсутність активного капота теж зіграла в мінус. Центральний ейрбег є, автогальмування попрацювало добре.

Хетчбеку Ioniq 5 зарахувалися моніторинг втоми водія та автоматичний обмежувач швидкості. Тому електромобіль обійшов Tucson за електронними помічниками, причому просунуте автогальмування (опція) не враховувалося, але штатне пішло в залік. На велосипедистів воно реагує краще, ніж на пішоходів: «добре» проти «адекватно». Загалом недоліки захисту «вразливих користувачів» однакові з Tucson.

Слабостями Hyundai Bayon визнано «коричневий» захист грудей заднього пасажира та ризик перекидання пасажирів на протилежний бік автомобіля при бічному зіткненні. За небезпечну для ніг конструкцію передньої панелі Bayon навіть оштрафували. При бічному ударі груди «10-річного» манекена почервоніли при коричневій шиї. «Неоднозначний» захист голови пішохода посилився поганими результатами в основі лобового скла та на передніх стійках. Автогальмування оцінено на трійку. Центрального ейрбега у Bayon немає.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img