Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіFerrari представила новий гібридний суперкар

Ferrari представила новий гібридний суперкар

У Ferrari з’явився новий гібрид. 296 GTB – це перший дорожній автомобіль італійської марки з двигуном V6. Обіцяно, що новинка розганяється до першої «сотні» за 2,9 секунди, а її максимальна швидкість складає понад 330 км/год.

296 GTB в Ferrari називають «революційною», адже вона відкриває для марки новий сегмент. У назві суперкара зашифровані перші цифри об’єму двигуна (2992 см3), число циліндрів і позиціювання – задоволення від водіння укупі зі зручністю щоденної експлуатації. Абревіатура GTB зазвичай використовується Ferrari саме для таких машин, швидких і потужних, але при цьому готових до подорожі через континент.

Двигун V6 розроблений з чистого аркуша, має об’єм три літри, колінчастий вал з азотованої сталі, турбокомпресори IHI в розвалі блоку і 663 к.с. потужності. Між ДВЗ і 8-ступеневим «роботом» DCT вбудовано «формульний» електромотор MGU-K потужністю 167 к.с. і 315 Нм, тому сумарна віддача гібридної установки досягає 830 к.с. і 740 Нм. Електромотор живиться від батареї ємністю 7,45 кВт-год. Берлінетту можна заряджати від мережі й за допомогою перемикача eManettino обирати один з чотирьох режимів роботи її силової установки – від повністю електричного eDrive (запас ходу 25 км) до високопродуктивного Qualify, в якому батарея віддає більше енергії, ніж отримує назад.

На Ferrari 296 GTB вперше в галузі використовується 6-позиційний датчик Chassis Dynamic Sensor (вимірює прискорення і швидкість обертання по трьох осях), який разом з новим контролером ABS evo дозволяє точніше дозувати гальмівне зусилля на задніх колесах.

Цифровий кокпіт суперкара базується на принципі взаємозв’язку окремих його елементів. Наприклад, у вимкненому стані всі екрани на панелі стають повністю чорними, проєкційний дисплей захований в оббивку з дорогої шкіри, а решітки динаміків зроблені не з металу, а термопластика під колір передньої панелі.

«Базовий» Ferrari 296 GTB коштує 269 000 євро. При замовленні пакету Assetto Fiorano з налаштованими під трек амортизаторами Multimac, закрилками на передньому бампері, які дають 10 кілограмів притиску, безліччю деталей з вуглепластику зовні та всередині, а також заднім екраном з полікарбонату Lexan ціна виросте до 302 000 євро.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img