Концерн Stellantis оголосив про припинення виробництва бюджетного хетчбека Uno, котрий у нинішньому поколінні був адресований лише Латинській Америці. У компанії зазначили, що за 37 років лише у Бразилії було випущено 4 379 356 екземплярів моделі.
Хетчбек йде не тишком-нишком: підготовлена лімітована «прощальна» спецверсія Ciao. Вироблено лише 250 таких автомобілів. Машини фінальної серії пофарбовані в сріблястий колір, дах, корпуси зовнішніх дзеркал і 14-дюймові диски виконані в чорному. З боків – наклейки з назвою спецверсії та написом la storia di una leggenda («історія легенди»). А ім’я моделі на кормі уклали у кольори італійського прапора.
Салон загалом такий самий, як у звичайного Uno, хіба що на дверних панелях з’явилися сірі вставки та перед переднім пасажиром встановили пам’ятну табличку з порядковим номером. У списку обладнання значаться аудіосистема, кондиціонер та пара подушок безпеки. Двигун стандартний: хетчбек оснащений старою літровою «четвіркою» серії Fire, яка видає 73 к.с., а на поширеному в Бразилії етанолі – 75 к.с. Мотор працює в парі тільки з 5-ступеневою «механікою».
Тим часом у Бразилії ще випускають фургончик Fiat Fiorino, розроблений на базі Uno. Так от «каблучок» у відставку не збирається – він тільки-но пережив рестайлінг, віддалившись від донорської «п’ятидверки».