Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіFord Tourneo Connect став клоном Volkswagen Caddy

Ford Tourneo Connect став клоном Volkswagen Caddy

Компанія Ford представила нову генерацію пасажирського «каблучка» Tourneo Connect, який насправді є клоном Volkswagen Caddy.

У червні минулого року Ford та Volkswagen остаточно оформили альянс, який дозволить їм заощадити купу грошей на розробці нових комерційних машин і легкових електромобілів. Ford Tourneo Connect третього покоління – плід цього союзу, за розробку якого відповідала компанія Volkswagen. Ford своєю чергою опікується розробкою нових пікапів Ford Ranger та Volkswagen Amarok.

Tourneo Connect запозичив у Volkswagen не тільки зовнішність, але й силові агрегати, які маркетологи американської компанії просто перейменували: двигуни TSI та TDI в EcoBoost і EcoBlue, а роботизовану коробку передач DSG – в PowerShift.

Чи є щось у Ford Tourneo Connect свого? По суті, тільки передня частина кузова з оригінальними бампером, фарами, крилами та капотом, та трохи переоформлена корма. Виконання Sport та Active мають ряд унікальних елементів оздоблення, ніяк не пов’язаних з технічною начинкою.

В салоні у Tourneo Connect власне кермо, злегка змінені форми передньої панелі та рамки навколо мультимедійного екрана, інший дизайн важеля МКП і додатковий ряд фізичних клавіш під центральними повітроводами – таким чином Ford позбувся сенсорних вимикачів, які у Caddy знаходиться зліва від приладів. Прилади, до речі, у Tourneo Connect в базі справжні, з аналоговими шкалами, а дорогі версії отримали 10,25-дюймове віртуальне «табло». Діагональ мультимедійного екрана – 8,25 або 10 дюймів. «Нормального» блоку мікроклімату, як і у Caddy, немає – доведеться возитися з сенсорними смужками.

Поки представлена ​​тільки пасажирська версія Tourneo Connect c двома варіантами довжини (точних габаритів компанія Ford поки не надала), при цьому обидві можна замовити з двома або трьома рядами сидінь, тобто навіть короткий Tourneo Connect може бути 7-місним. З прибраними сидіннями другого і третього рядів вантажна місткість короткого Tourneo Connect становить 2,6 м3, довгого – 3,1 м3, а ще можна скласти переднє пасажирське крісло, що дозволяє перевозити в салоні довгоміри.

Для Tourneo Connect на зараз зарезервований лише один бензиновий двигун – 1,5-літрова «турбочетвірка» TSI/EcoBoost (114 к.с., 220 Нм), а 2,0-літровий турбодизель TDI/EcoBlue з подвійним уприскуванням сечовини буде доступний у варіантах на 112 к.с., 280 Нм та 122 к.с., 320 Нм. Коробка передач – 6-ступенева «механіка» або 7-ступеневий «робот» DSG/PowerShift. Повний привод з муфтою відбору потужності на задню вісь доступний тільки в поєднанні зі 122-сильним турбодизелем і МКП.

Продажі моделі в Європі стартують на початку 2022 року.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.