Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіHyundai показав водневе ретро-купе та «заряджений» Ioniq 6

Hyundai показав водневе ретро-купе та «заряджений» Ioniq 6

На спеціальному заході спортивний підрозділ Hyundai N Performance представив дві нові розробки. Перша – це «заряджена» версія нового електромобіля Ioniq 6, а друга – ретроспективний шоу-кар N Vision 74 на водневих паливних елементах.

В основі RN22e, саме так називають концепт «зарядженого» Ioniq 6, лежить вже знайома архітектура E-GMP, на якій базуються електромобілі лінійки Ioniq. Концепт оснащений двомоторною установкою (585 к.с., 740 Нм) з батареєю на 77,4 кВт-год і здатний розвивати швидкість понад 250 км/год. Він першим випробував функцію N Sound+, що озвучує рух, та N e-shift, що синхронізує саундтрек з імітацією перемикань передач та вібраціями.

Що ж до N Vision 74, він став першим водневим гібридом підрозділу N Performance. Шоу-кар натхненний концептом N 2025 Vision Gran Turismo, який представили у 2015 році одночасно з запуском бренду N, але зовні стилізований під Hyundai Pony Coupe 1974 року з дизайном Джорджетто Джуджаро. Оригінальний дводверний Pony так і не став серійним, причому, за деякими даними, спочатку автомобіль створювався як незалежний проєкт Italdesign та називався Asso di Fiori.

N Vision 74 отримав піксельну оптику, а в рух його приводять два електромотори на задній осі, які видають 680 к.с. потужності та 900 Нм крутного моменту. Ретро-футуристичний спорткар несе на борту 4,2 кілограма водню, які разом з батареєю ємністю 62,4 кВт-год забезпечують дальність ходу понад 600 кілометрів. При цьому, паливні елементи та батарея можуть живити автомобіль окремо або разом. У цьому N Vision 74 схожий на гіперкар Viritech Apricale.

Інженери Hyundai будуть тестувати та випробовувати обидва прототипи, щоб у майбутньому використовувати напрацювання при створенні серійних автомобілів.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img