Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіMaserati офіційно представила кросовер Grecale

Maserati офіційно представила кросовер Grecale

Компанія Maserati нарешті показала новий кросовер Grecale, побудований на спільній з Alfa Romeo Stelvio задньоприводній платформі Giorgio. Це другій після Levante кросовер Maserati.

Розміри Maserati Grecale у початковій версії GT – 4846×2163×1670 міліметрів. Між осями – 2901 міліметр. Тобто за габаритами автомобіль потрапив між Levante та Alfa Romeo Stelvio. Візуально кросовер виділяється низькою та широкою решіткою радіатора, чистотою форм, акцентами з вуглепластику та «бумерангами» ліхтарів, створеними під натхненням від купе 3200 GT (1998–2002 рр.).

Загалом у Grecale буде три версії: GT, Modena та Trofeo. Усі з 8-ступеневим «автоматом». Перші дві оснащені помірно-гібридною «турбочетвіркою» 2.0 потужністю 300 та 330 к.с. відповідно. У Trofeo під капотом стоїть Nettuno V6 3.0 з двома турбокомпресорами (530 к.с., 620 Нм). Спочатку цей двигун з форкамерною системою запалення розробили на купе MC20, тому адаптація під Grecale позбавила його низки «фішок». Тут немає системи змащування з сухим картером, а правий ряд циліндрів деактивується на крейсерських швидкостях для економії пального. Але подвійне запалення з передкамерною системою та традиційною іскровою збережено. З таким двигуном кросовер набирає «сотню» за 3,8 секунди. Молодша та середня версії витрачають на таку ж вправу 5,6 та 5,3 секунди відповідно.

Буде у Maserati Grecale ще й повністю електричний варіант Folgore. Відомо, що батарейний кросовер оснастять 400-вольтовою батареєю ємністю 105 кВт-год, а його силова установка видаватиме 800 Нм крутного моменту.

Привод у Maserati Grecale повний, з динамічним розподілом моменту між осями, причому на «зарядженій» версії Trofeo вся доступна тяга може йти на задні колеса. Спортивності кросоверу додає й система Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) – аналог G-Vectoring Control від Mazda. Суть роботи цієї надбудови проста: у поворотах VDCM оцінює ймовірність зносу передньої осі, за необхідності знижуючи подачу моменту або вибірково вмикає гальмівні механізми. Для Grecale доступний диференціал в задній осі та пневмопідвіска з діапазоном регулювань дорожнього просвіту 65 міліметрів. Їздових профілів п’ять: Comfort, GT, Sport, Corsa (тільки для Trofeo) та Off-road.

У салоні є мультимедіа на ОС Android Automotive з двома екранами діагоналлю 10,25 дюйма, аудіосистема Sonus faber з 14 або 21 динаміком, на передній панелі встановлено смартгодинник.

На європейському ринку звичайні кросовери з’являться у першій половині 2022 року. Електричні Grecale Folgore надійдуть у продаж у 2023 році.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img