Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіMercedes-AMG представив «заряджений» С-клас з електричною турбіною

Mercedes-AMG представив «заряджений» С-клас з електричною турбіною

Відділення Mercedes-AMG представило новий C 43 4Matic у кузові седан та універсал. Модель змінила V-подібну «шістку» на дволітровий двигун від родстера SL 43.

Двигун може похвалитися електричним турбокомпресором, 48-вольтовим стартер-генератором з ремінним приводом та поєднанням різних видів упорскування – у впускний колектор та в циліндр. Також тут використовуються технологія Nanoslide (низькофрикційне покриття стінок циліндрів) та роздільні контури охолодження головки блоку циліндрів та картера. На родстері Mercedes-AMG SL 43 цей двигун розвиває 381 к.с. і 480 Нм крутного моменту. Ще 14 «конячок» за різкого прискорення може накинути стартер-генератор. На C 43 4Matic віддача доведена до 408 к.с. і 500 Нм, тому седан та універсал виграють у родстера в динаміці розгону до 100 км/год – 4,6/4,7 секунди проти 4,9 с.

У трансмісії використовується «автомат» AMG Speedshift MCT 9G з «мокрим» багатодисковим зчепленням замість гідротрансформатора, але привод C 43 повний, що ділить тягу в пропорції 31:69. Стандартно «цешка» оснащена перемикачем AMG Dynamic Select з програмами Slippery, Comfort, Sport, Sport+ та Individual. Штатна адаптивна підвіска пропонує вибір трьох рівнів жорсткості, а параметричне кермо регулює зусилля залежно від кута повороту, швидкості та вибраного їздового профілю. Крім цього, не треба доплачувати й за повнокероване шасі, спортивні гальма (чотирипоршневі фіксовані супорти спереду та плавучі однопоршневі скоби ззаду) та вихлоп з керованою заслінкою. Випускна магістраль і без того створює відповідний саундтрек, але для кращого ефекту можна замовити опцію AMG Real Performance Sound, що посилює звук двигуна в салоні.

Зовні Mercedes AMG C 43 4Matic відрізняється решіткою радіатора з вертикальними прутками, оригінальними бамперами та порогами. Діаметр коліс – від 18 до 20 дюймів. У салоні встановлені спортивні крісла з комбінованою оббивкою зі штучної шкіри Artico та мікрофібри Microcut (натуральна шкіра та «наппа» – опції), кермо AMG Performance та медіасистема MBUX. Остання відрізняється специфічними пунктами меню та вбудованим рекордером AMG Track Pace, який запам’ятовує та аналізує понад 80 параметрів під час заїзду по треку.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img