Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіMercedes-Benz презентував «заряджений» C-Class від AMG

Mercedes-Benz презентував «заряджений» C-Class від AMG

Компанія Mercedes-Benz нарешті розсекретила новий Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+. Модель отримала гібридну силову установку потужністю 680 «конячок» і розгін до «сотні» за 3,4 секунди.

Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ довший та ширший за звичайний C-Class. І там, і там по кілька сантиметрів, але через них пропорції автомобіля мають сприйматися дещо інакше. Колеса – 19-дюймові (20 дюймів – опція), з різноширокими шинами. На капоті зроблено вентиляційний проріз, а за решіткою радіатора та сіткою бампера сховалися дві електроннокеровані повітряні заслінки.

Шильдик E Performance – недвозначний натяк на гібридну силову установку. Попередній C 63 S 4Matic+ мав «бітурбовісімку» 4.0 потужністю 510 к.с. і 700 Нм крутного моменту, і хоча наступник носить той самий індекс, концепція моделі дещо змінилася. Тепер під капотом стоїть «четвірка» M 139 з електричним турбокомпресором, до якої додаються стартер-генератор і автомат AMG Speedshift MCT 9G. Без гібридного доважування двигун видає 476 к.с. і 545 Нм. На задній осі змонтовано окремий електромотор. Він об’єднаний у блок з двоступеневою роздаткою та електроннокерованим диференціалом підвищеного тертя. Потужність – 204 к.с. і 320 Нм крутного моменту.

Батарея ємністю 6,1 кВт-год працює під напругою 400 вольтів. Вона складається з 560 занурених у непровідну рідину осередків і протягом 10 секунд може видавати 150 кВт потужності при постійних 70 кВт. У сумі ДВЗ та електромотор видають 680 к.с. і 1020 Нм крутного моменту. З нуля до «сотні» C 63 S 4Matic+ розганяється за 3,4 секунди, а його максимальна швидкість з пакетом AMG Driver’s Package дорівнює 280 км/год. Стратегія управління потоками енергії скоригована таким чином, що власник завжди має запас електрики для різких прискорень. При цьому завдяки чотирирівневій рекуперації (до 100 кВт) заряд поповнюється дуже швидко.

Силова установка C 63 S 4Matic+ може працювати у восьми режимах. Програма Electric передбачає рух на електротязі до повного вичерпання батареї, після чого машина запустить ДВЗ й автоматично перемикнеться у режим Comfort. Це оптимальний профіль, у якому доступні лише 25 відсотків потужності електродвигуна. У Sport та Sport+ віддача гібрида збільшується до 60 і 80 відсотків відповідно. А що таке всі 100 відсотків можна випробувати тільки на гоночній трасі, активувавши режим Race. Також є профілі Battery Hold для збереження заряду тягового акумулятора, Slippery для слизької дороги та Individual, в якому можна під себе налаштувати двигун, трансмісію, підвіску та гучність випускної системи.

До того ж C 63 S 4Matic+ отримав рульове управління зі змінним передавальним відношенням та повнокероване шасі. Залежно від ситуації задні колеса можуть повертатися на кут до 2,5 градуса, підвищуючи маневровість та стійкість. Також спорткару дістануться перемикач AMG Dynamics з кількома профілями, які змінюють алгоритми роботи EPS, повного приводу та диференціала, і композитні гальма з шестипоршневими супортами спереду та однопоршневими ззаду.

Салон новинки прикрасить кермо AMG з кнопками вибору режимів руху та рівня рекуперації, а також медіасистема MBUX, доповнена рекордером AMG Track Pace та специфічними для гібридного приводу вкладками.

А ви, до речі, маєте можливість придбати брендовані аксесуари Mercedes-Benz та AMG у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img