Subaru BRZ (а разом з ним Toyota GR86) пройшов серію краш-тестів за методикою JNCAP, японського аналога EuroNCAP. Результат спорткара, м’яко кажучи, не вразив – дві зірки з п’яти можливих.
JNCAP включає кілька етапів: фронтальний удар на швидкості 64 км/год з 40-відсотковим перекриттям, фронтальний удар на швидкості 56 км/год з повним перекриттям та бічний удар. Окремо тестують крісла, імітуючи зіткнення ззаду, безпеку пішоходів (імітація наїзду на людину), а також перевіряють системи превентивної безпеки.
За останнім пунктом Subaru BRZ отримав оцінку E (незадовільно). Справи з пасивною безпекою спорткара йдуть краще – він отримав оцінку B (86,38 бала зі 100 можливих). Для тестів взяли найпростішу версію BRZ з механічною коробкою передач. У такого автомобіля немає системи автоматичного екстреного гальмування, тому при оцінці цього параметра він отримав нуль балів з восьми. При цьому фахівці відзначили, що у модифікації з автоматичною коробкою передач ця система є.
Нагадаємо, Subaru BRZ комплектується опозитною «четвіркою» об’ємом 2,4 літра, яка розвиває 235 к.с. потужності. З місця до першої «сотні» спорткар розганяється за 6,3 секунди.