Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіOpel Mokka і Renault Kangoo не дотягнули до максимальних оцінок Euro NCAP

Opel Mokka і Renault Kangoo не дотягнули до максимальних оцінок Euro NCAP

Асоціація Euro NCAP оцінила на чотири зірки «другий» Opel Mokka і «третій» Renault Kangoo. Мінівен пройшов краш-тест уперше і на «п’ятірку» особливо не претендував, тоді як кросовер від Opel в першому поколінні був відмінником.

На жаль, у Mokka немає «активного» капота, колінних і центральної подушок, а система автогальмування не працює під час руху заднім ходом і «не бачить» велосипедистів. Манекени, що вдають себе за шести- та десятирічних дітей, показали слабкий захист голови та шиї. Пішоходам загрожують основа й жорсткі стійки лобового скла. Всі ці претензії стосуються й електричного Mokka-e.

У Kangoo слабким виявися захист грудей манекена-водія. Претензії до безпеки дітей і пішоходів такі ж, як до Mokka, щоправда, велосипедисти мінівеном розпізнаються. Автогальмування допускає наїзди на «людей». До того ж по центру заднього дивана неможливо розмістити дитячі утримувальні пристрої. Пасажири не застраховані від «екскурсії» по салону в разі бокового удару. «Активного» капота теж немає, але експерти причепилися до відсутності центральної подушки безпеки.

Разом з тим Euro NCAP виставила ряд оцінок заочно. Так, на Mercedes-Benz GLA та EQA тепер автоматично поширюється п’ятизірковий рейтинг компактвена B-Class, отриманий ним два роки тому. Мовляв, моделі значною мірою уніфіковані. З тієї ж причини хетчбек Cupra Leon успадкував п’ять зірок від Seat Leon.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.